אחרי שני ניצחונות רצופים נגד הפועל תל-אביב ומכבי פתח תקווה שהוציאו את מ.ס אשדוד לפגרת הקורונה בטעם טוב, הערב (ראשון, 20:30) בבלומפילד נגד בני יהודה תקווה הקבוצה של רן בן שמעון להשיג ניצחון שיצמיד, לפחות זמנית, למכבי פ"ת בפסגה.
באשדוד זוכרים טוב מאוד את הניצחון על הכתומים בגביע הטוטו, אז זה נגמר ב-1:5 מהדהד עם רביעייה של שגיב יחזקאל, אך הפעם החלוץ, שעזב את האימון בסוף השבוע לאחר שחש כאבים ברגלו, ייעדר בשל קרע בשריר הארבע ראשי ויצפה בחבריו מהבית.
2 צפייה בגלריה
בן שמעון על הקווים
בן שמעון על הקווים
יאלץ להסתדר ללא יחזקאל. בן שמעון
(צילום: אבי רוקח)
"נראה כמו סדרת סרטי רמבו כשהליגה חוזרת בפעם השלישית ואנחנו רעבים לשחק. אנחנו עושים את המיטב בהתאם לאפשרויות ולא בוכים על המצב הזה שהוא של כולם והתנאים של כולם שווים כרגע", אמר רן בן שמעון לקראת ההתמודדות.
רועי גורדנה, שיענוד את סרט הקפטן לאחר שגם המגן טום בן זקן ייעדר בשל פציעה, התייחס למפגש הקודם בין הצדדים: "ה-5:1 נגד בני יהודה בגביע הטוטו לא רלוונטי ולא מעניין אותנו. גביע הטוטו זה לא הליגה ויהיה משחק קשה. מי שתעשה את ההתאמות הנכונות תשיג את התוצאה הטובה".
2 צפייה בגלריה
רועי גורדנה כובש
רועי גורדנה כובש
"יהיה משחק קשה". גורדנה
(צילום: ראובן שוורץ)
בפן המקצועי, באשדוד יבצעו מספר שינויים בהרכב. פאהד באיו האוגנדי יעלה במקומו של יחזקאל וקשר הרכש החדש ממאלי, מוסא בגאיוקו, יפתח אף הוא, כשעומרי בן הרוש עשוי להתחיל על הספסל. באשדוד יקוו להתחזק בשחקן נוסף בחלון הקרוב, כשהחלוץ גיל יצחק נמצא ברשימה.