בהפועל כפ"ס מסמנים את המשחק ביום שלישי (19:00) מול בני סכנין כ"משחק עונה" מבחינתם. הפסד רביעי ברציפות בדוחא, והקבוצה תמצא את עצמה שוב מתחת לקו האדום. "המשחק מול בני סכנין הוא קריטי עבורנו ואסור לנו לאבד נקודות", אמרו במועדון.
בינתיים בכפ"ס מנסים להתאושש מההפסד 1:0 אתמול להפועל באר שבע משער שנוי במחלוקת. בקבוצה בטוחים כי היה נבדל במהלך שלפני הכיבוש, ואם מערכת ה-VAR לא הייתה מושבתת השער היה נפסל. בקבוצה תוהים איך המשחק בכלל החל ללא VAR תקין.
2 צפייה בגלריה
עידן שום מאחורי קוון
עידן שום מאחורי קוון
עידן שום מאחורי הקוון. בכפ"ס לא מבינים איך ה-VAR לא עבד
(צילום: אורן אהרוני)
במועדו הגיבו לעניין השיפוט: "אנו כועסים על פארסת השיפוט במשחק אתמול שפגעה בנו וגרמה למעשה לשער היחיד במשחק שגם הכריע אותו. איננו מבינים את הודעת איגוד השופטים לפיה השער היה חוקי. בכל צילום אפשרי ומכל זווית, ניכר כי שחקן באר שבע היה בנבדל בזמן המסירה. בנוסף, אנו תוהים כיצד האיגוד הוציא תמונה שיצרה מראית עין שגויה.
כמו כן, לא מובן כיצד בשנת 2021, לא הצליחו באיגוד השופטים להתגבר על בעיה שהוגדרה כבעיית תקשורת בין מרכז הבקרה לצוות השיפוט. הרי בקלות ניתן היה לתקשר באמצעות טלפונים סלולאריים. אנו מצרים על כך שבאיגוד לא לוקחים אחריות על טעות קשה שפגעה בקבוצה ובמאמציה".
2 צפייה בגלריה
מליקסון ולישע לוי על הקווים
מליקסון ולישע לוי על הקווים
אלישע לוי
(צילום: אורן אהרוני)
ב ממתינים להתפתחות בגזרת הזרים, ומקווים שהגעתם של הקשר האנגלי ג'יימי הופקאט וחלוץ נבחרת קוסובו פלורנט חסאני לא תתפספס ברגע האחרון בגלל סגירת נתב"ג. "קשה להביא זרים", אמר אלישע לוי. "השניים חתומים כבר שבועיים והם בסטנד ביי ולא יכולים להיכנס. אני מקווה מאוד שזה יסתדר כמה שיותר מהר. אלה שחקנים שאמורים לעשות אותנו יותר טובים בכל מה שקשור לקישור וההתקפה".
על ההפסד, אמר לוי: "די ברור שאני מאוכזב מאוד. מול מכבי חיפה שיחקנו חלש מאד, הפעם היינו בתוך המשחק מבחינת האינטנסיביות, מבחינה טקטית ומבחינה פיזית. לא הגענו להרבה הזדמנויות אבל גם ב"ש לא הגיעו. אין לי ספק שחסרה לנו קצת איכות בחלק הקדמי, לקחת את ההחלטה הנכונה כדי לעשות מהמצבים שאנחנו מגיעים שערים. אין לי ספק שזה ייפתר".
לוי מסתכל קדימה: "נכון לעכשיו הכל ברור. 6-5 קבוצות נמצאות למטה. כשהגעתי לפני חודש היינו מתחת לקו האדום. כשניצחנו פעמיים לא אמרתי שזה נגמר. אנחנו בתהליך ארוך והגישה נשארה לנסות ולבוא ולנצח בכל משחק".
בן רייכרט, שהיה ספק לגבי שיתופו אחרי פריקת הכתף, דווקא אופטימי: "אי אפשר להגיד מילים טובות אחרי הפסד. כמובן שאנחנו מאוכזבים. מחר יום חדש, שבוע חדש, נגיע למשחק הבא מוכנים יותר, נקווה להשיג תוצאה טובה יותר והראש למעלה. הכל בסדר".
אתמול שיתף אלישע לראשונה את המצטרפים החדשים עומר לקאו וטימוטי מוזי. לקאו אפילו פתח והיה לו משחק לא רע. אבל הבעיה נותרה שוב בחלק הקדמי, כאשר בשלושת המשחקים האחרונים הירוקים לא כבשו שער.