אלישע לוי כבר לא מאמן את הפועל כפר סבא. בעקבות ההפסד 1:0 לעירוני קריית שמונה אתמול (שבת), בעקבותיו נותרה הקבוצה מסובכת מתחת לקו האדום, הוחלט במועדון להיפרד מהמאמן.
לוי החל את העונה הנוכחית בבני יהודה, אבל נפרד ממנה בעקבות חילוקי דעות עם הבעלים ברק אברמוב. בכפר סבא הוא הספיק לאמן ב-15 משחקים בכל המסגרות מאז מונה בדצמבר במקום עמיר תורג'מן שפוטר, השיג רק ארבעה ניצחונות ובשבוע שעבר הקבוצה אף הודחה בצורה משפילה מגביע המדינה בעקבות תבוסה 3:0 בהארכה מול הפועל עפולה מהליגה הלאומית.
1 צפייה בגלריה
אלישע לוי
אלישע לוי
אלישע לוי
(צילום: ראובן שוורץ)
לוי דווקא החל טוב את הקדנציה שלו בכפ"ס, כשהשיג שבע נקודות מתוך תשע בשלושת משחקיו הראשונים בתפקיד, אך מאז הקבוצה ניצחה רק פעם אחת בליגה (ופעם נוספת בסיבוב ח' של הגביע), והעובדה שהיא מרוחקת נכון לעכשיו ארבע נקודות מחוף מבטחים הביאה לכך שהבעלים יצחק שום החליט על זעזוע מיידי.
מהפועל כפר סבא נמסר: "הנהלת המועדון ומאמן הקבוצה אלישע לוי קיימו הבוקר פגישה ולאחריה סיכמו הצדדים על פרידה משותפת. אנו מבקשים להודות לאלישע לוי על עבודתו בקבוצה ותקופתו במועדון לאורך השנים. אנו מאחלים לו הצלחה רבה".
שחקן בקבוצה אמר עוד לפני קבלת ההחלטה: "אנחנו נמצאים במצב קשה מאוד. מעבר למיקום בטבלה, הקבוצה לא נראית טוב. אף אחד לא רוצה כתם של ירידת ליגה, נבוא ונילחם על הכבוד של המועדון ושלנו עד לשנייה האחרונה".