מכבי תל אביב תארח בשבת הקרובה (20:15) את בני סכנין בשבת באיצטדיון בלומפילד ותנסה להמשיך בכושר הטוב שלה תחת המאמן פטריק ואן לוון.
ההולנדי אמר במסע"ת לקראת המשחק: "נמשיך באותה דרך באימונים כי הקבוצה יודעת שצריך להשקיע הרבה מאמץ כדי להשיג את מה שאנחנו רוצים להשיג – והשחקנים מוכנים לכך. אני חושב שאנחנו מתנהלים טוב עם עומס המשחקים. יחד עם הצוות, אנחנו מוודאים שהשחקנים מקבלים את כל מה שדרוש כדי להתאושש".
1 צפייה בגלריה
מכבי תל אביב
מכבי תל אביב
ואן לוון עם השחקנים. רוצים להמשיך בכושר הטוב
(צילום: עוז מועלם)
על היריבה אמר: "בכל השנים שראיתי את בני סכנין, תמיד קשה לשחק מולם. תמיד צריך להיות עירני. יש להם שחקנים מוכשרים וגם העונה הם הראו שקשה לשחק מולם ולנצח אותם".
שחקן הקבוצה מתן חוזז אמר: "זה היה משחק לא פשוט בכלל מול הפועל באר שבע. זה משחק שמעיד על אופי, שמחים שניצחנו וכבר מתכוננים לבני סכנין. אף פעם לא קל נגדם, אנחנו כרגיל נגיע ברמת מוכנות הכי גבוהה שאפשר וננסה לצאת עם שלוש נקודות. השינויים בלו"ז לא משפיעים עלינו כי בכל מקרה התכוננו למשחק ואנחנו תמיד מגיעים מוכנים".
הכושר הטוב שלו: "זאת הייתה המטרה שלי, להגיע למצב שאני כן משחק וכן משפיע. אני שמח שעם אמונה והתמדה רואים תוצאות. אני מקווה שאני אמשיך לבשל לטל בן חיים וגם הוא לי, אנחנו חברים טובים על המגרש ומחוץ למגרש ואני שמח לראות אותו כובש".