מכבי חיפה נחלה אמש הפסד רשמי ראשון בעידן ברק בכר, 0:1 לבני סכנין במסגרת גביע הטוטו. ביום שאחרי, הירוקים מודאגים מהיכולת יותר מאשר מאוכזבים מההפסד. נכון שמדובר "רק" בגביע הטוטו אך במכבי חיפה מבינים כי הקבוצה שלא התחזקה עד היום בשום שחקן מלבד אל-עביד, שחתם אך לא יוכל לשחק בחודשים הקרובים והכוונה היא בכלל להשאילו, חייבת חיזוק באופן בהול.
ההגנה של בכר נראתה לא יציבה ומבוהלת למדי. אוסאמה חלאילה הצעיר מסכנין הביך אותה פעם אחר פעם. בכר ממשיך בחיפושים אחר בלם זר, וגם קשר אחורי זר צפוי להצטרף אך כרגע אין מו"מ מול שחקן מסוים. שחקן בקבוצה אמר: "אנחנו בתחילת הדרך ויש הרבה מאוד עבודה, ברק לומד את הקבוצה ואנחנו לומדים להכיר אותו, אין ספק שאנחנו חייבים להתחזק וההפסד הזה הוכיח שהחיזוק נחוץ ומחייב אך נראה שברק לא ממהר להחתים שחקנים אלא מחפש בפינצטה".
3 צפייה בגלריה
בכר במשחק שני על הקווים
בכר במשחק שני על הקווים
דרוש חיזוק. בכר
(צילום: ראובן שוורץ)
3 צפייה בגלריה
חלאילה חוגג
חלאילה חוגג
חלאילה. עשה בעיות להגנת חיפה
(צילום: ראובן שוורץ)
ירדן שועה הותיר רושם חיובי עד כה, וגם מוחמד עוואד ומוחמד אבו פאני מרשימים את בכר. ניקיטה רוקאביצה נראה מעט חלוד אך המאמן ימשיך לתת לחלוץ את הקרדיט. לקראת הדרבי בתחילת השבוע מול הפועל חיפה, מוחמד עוואד, שרי ו-וילדסחוט צפויים לזכות בחולצת ההרכב.
בעניין אחר שקשור לשתי הקבוצות, פסק בוררות בנוגע למחלוקת סביב העברת עטאא ג'אבר קבע שבני סכנין תשלם למכבי חיפה 200 אלף דולר וכן את מלוא הוצאות ההליך והייצוג המשפטי. לפי חיפה, במהלך שלוש וחצי שנים ניסו במועדון להגיע להסכמות עם בני סכנין, תוך שיחות שנוהלו ברוח טובה ובשמירה על מערכת היחסים טובה לכל אורך התקופה, אך לבסוף נאלצה הקבוצה לפנות לבוררות שהסתיימה לטובתה.

שירצקי עוצר את הרכש, מחמאות למזרחי

עירוני קריית שמונה והפועל חיפה נפרדו אמש בתיקו 2:2, במשחק קצבי ומהנה. קובי רפואה היה מרוצה ממשחק ההתקפה של קבוצתו, אך פחות מהשערים שספגו. מי שזכה לשבחים על יכולתו הוא אופיר מזרחי, שחזר למועדון הצפוני אחרי שנים לא פשוטות.
3 צפייה בגלריה
לוסיו נוגח לעבר השער
לוסיו נוגח לעבר השער
לוסיו נוגח לעבר השער
(צילום: אפי שריר)
מזרחי, שעשה את הפריצה הגדולה שלו בק"ש, אמר לאחר המשחק: "אני מגיע רעב לעונה הזו, אני מחפש את השער בכל הזדמנות. רצינו לנצח את המשחק הזה. ק"ש זה המועדון הראשון שנתן לי את הבמה, אני שמח מאוד לחזור לפה, זה מועדון שנתן לי את הביטחון, חזרתי לבית שלי. אני מתמודד עם הרבה דיבורים עליי במהלך הקריירה, אני לוקח את זה לצד החיובי, ורוצה להחזיר את ק"ש לקדמת הבמה. אני מאוד רוצה שהמועדון הזה יחזור לצמרת".
בעלי הקבוצה איזי שירצקי, מתכוון לעצור את מסע הרכש לאחר שבע ההחתמות של הקבוצה העונה. ק"ש החתימה שחקנים מנוסים שעברו לא מעט קבוצות גדולות בקריירה, ובקבוצה בטוחים שבשילוב עם הצעירים המוכשרים של המועדון זה יוביל להצלחה. במידה ושירצקי יראה שהקבוצה זקוקה לעוד חיזוק, שחקן נוסף יצורף לחלק הקדמי סמוך לפתיחת הליגה.