לאחר שנושא מינויו של יוסי אבוקסיס למאמנה של נבחרת ישראל ירד מהפרק - וכפועל יוצא מכך הוחלט על הישארותו בהפועל באר שבע - במועדון יעסקו כעת בתפקידו של אליניב ברדה במערכת.
קצת יותר משנתיים לאחר פרישתו של ברדה נדמה שכמעט בשלו התנאים במועדון למינויו לתפקיד המנהל המקצועי. תפקיד אותו הוא סימן כמטרה עוד בהיותו שחקן פעיל. עד לאחרונה מי שהתנגדה למינוי היא הבעלים אלונה ברקת, שטענה שאין צורך בתפקיד כזה במועדון. המנכ"ל אסי רחמים והיו"ר איתי בן זאב, שכעת הם אלו האנשים החזקים בקבוצה, תומכים בשדרוגו של ברדה מעמדת עוזר לזו של המנהל המקצועי.
1 צפייה בגלריה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
ישודרג? ברדה
(צילום: הרצל יוסף)
למרות טענתה שהיא לא מעורבת כלל בניהול הקבוצה, סביר להניח שברקת נתנה את ברכת הדרך למהלך. כעת האדם היחיד שעשוי להתנגד לכך הוא אבוקסיס, שבאופן טבעי מעדיף להיות הסמכות המקצועית העליונה במועדון ולא להיות כפוף לאף דרג מקצועי. כך היה כשהגיע לקבוצה באמצע העונה שעברה.
במועדון מקווים שאבוקסיס יקבל את רצון ראשי המועדון ולא יערים קשיים על המהלך, אך בכל מקרה בטוחים שהשניים ימשיכו לעבוד יחדיו. בכיר בהפועל באר שבע סיפר: "יוסי ואליניב ביחסים מצוינים עוד מאז ששיחקו ביחד בהפועל תל אביב. בבאר שבע הם התחברו מחדש. אבוקסיס נתן לאליניב להיות עוזר מאמן דומיננטי מאוד. שניהם מעריכים מאוד אחד את השני. יוסי מאוד רוצה שאליניב ימשיך איתו כעוזר מאמן. אנחנו ואליניב רוצים שהוא יהיה מנהל מקצועי. הם יישבו אחד עם השני ויקבלו את ההחלטה הטובה ביותר".