אחרי היעדרות של שנה ממפעלים אירופיים ולראשונה בעידן משה חוגג, בית"ר ירושלים תשחק הערב (חמישי, 17:30) במשחק חוץ באלבניה מול טאוטה דורס בסיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית.
בית"ר לא ספגה בארבעת משחקי גביע הטוטו וניצחה בשני משחקים במפעל, כולל מול מכבי נתניה על המקום השלישי. בית"ר ערכה את האימון המסכם, כשנראה כי שלומי אזולאי יקבל את הקרדיט, אולם ישנה התלבטות לגבי מי יעלה לצידו: גלאופילו פלייטר, לירן רוטמן או שלומי אדרי.

2 צפייה בגלריה
שלומי אזולאי בועט לשער
שלומי אזולאי בועט לשער
מי יפתח לצידו? אזולאי
(צילום: אורן אהרוני)
ההגנה תכלול את השוער איתמר ניצן, שי קונסטנטין, דיוגו ורדשקה, אוראל דגני ואורן ביטון. אופיר קריאף ועלי מוחמד ישחקו כקשרים אחוריים ולפניהם עידן ורד ואלירן עטר.
"אנחנו רוצים לנצח, אנחנו יודעים שזה נוקאאוט ואין צ'אנס נוסף. נעשה הכול כדי לעשות את זה. יש לנו את האינפורמציה עליהם, אנחנו יודעים מי הם, אנחנו מכירים את המאמן. היום במדיה כולם מכירים את כולם, הם זכו בגביע וזאת הצלחה גדולה מאוד, אנחנו מכבדים אותם מאוד ואנחנו משחקים בבית שלהם, באים למשחק הזה בשיא הרצינות", אמר רוני לוי.
"אנחנו לא חושבים על הפסד, זה תמיד נורא להפסיד, בעיקר באירופה. אנחנו חושבים חיובי ולא שלילי. יש לנו מספר שחקנים שחסרים, חלק החלימו", הוא המשיך. "המשחק הזה חשוב מאוד מבחינתנו. זה משחק ראשון באירופה. אנחנו מגיעים עם המון מוטיבציה ורצון לנצח. מדובר במשחק חוץ מחזיקת הגביע האלבני. נעשה הכול כדי לחזור לישראל עם ניצחון ולשמח את הקהל שלנו".
2 צפייה בגלריה
מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי על הקווים
מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי על הקווים
"מגיעים עם המון מוטיבציה". רוני לוי
(צילום: אורן אהרוני)
הקפטן עידן ורד: "אנחנו באים לנצח, זה משחק חשוב עבורנו, ראינו אותם בווידאו ורואים שהם קבוצה טובה. הצוות המקצועי הסביר לנו עליהם ועשינו הכנה טובה. ראינו הרבה סרטונים שלהם על השחקנים המרכזיים ואנחנו נותנים להם את מירב הכבוד. משחק מאוד חשוב בשבילנו. באנו מוכנים לפה כדי לעבור שלב".