בהפועל חדרה ינסו להשלים הערב (רביעי, 20:00) ניצחון שני ברציפות או לכל הפחות להשיג נקודה מול הפועל באר שבע, שנמצאת במומנטום טוב לאחרונה, על מנת לברוח מהתחתית.
שרון מימר, שהחמיא לשחקניו על הניצחון 0:3 במחזור האחרון מול בני יהודה, דרש מהם להמשיך ולהיות מרוכזים במשימות העומדות בפניהם. במהלך האסיפה המסכמת הקרין מימר קטעי וידאו בהם נתן דגש על משחק האגפים של היריבה מהדרום, תוך שהוא נעצר ומסביר על יכולותיהם של אלטון אקולטסה וסינטיהו סלליך.
2 צפייה בגלריה
 גוסטבו מרמנטיני חוגג
 גוסטבו מרמנטיני חוגג
שחקני חדרה חוגגים מול בני יהודה
(צילום: אורן אהרוני)
מי שצפוי להמשיך ולקבל קרדיט בהרכב הוא גלעד אברמוב, שהיה בן הבולטים בניצחון על בני יהודה ובמועדון בטוחים שיכולתו תמשיך ותשתפר. מימר אמר לקראת ב"ש: "אנחנו מגיעים למשחק מול קבוצה מאוד איכותית שנמצאת בכושר טוב ועשתה דברים מאוד יפים העונה, גם בליגה וגם באירופה. עשינו צעד קדימה נגד בני יהודה, אבל עדיין אנחנו נמצאים במקום שאנחנו לא רוצים להישאר בו. אנחנו חייבים להמשיך עם הגישה שהצגנו מול בני יהודה על מנת לקחת נקודות".
לקראת חלון העברות בחודש ינואר, במועדון עוקבים בדריכות אחרי מספר אופציות לגבי צירוף שחקנים כשהבולט ביניהם הוא רועי זיקרי, ששיחק בעונה שעבר במועדון וחזר לקבוצתו הפועל ת"א.
2 צפייה בגלריה
רועי זיקרי
רועי זיקרי
זיקרי. יחזור ללבוש את המדים של חדרה?
(צילום: ראובן שוורץ)
בנושא אחר, בעקבות האכזבה בקרב חלק מאוהדי הקבוצה, החליטו במועדון לקיים מפגש בזום עם היו"ר אורן גולן שיתקיים ביום ראשון (18:30), שם תינתן לאוהדים אפשרות לשאול את היו"ר גולן שאלות ולומר את כל מה שעל ליבם.