במכבי נתניה חגגו את ניצחון החוץ המרשים 1:4 על עירוני קריית שמונה אתמול (שני) ובקבוצה מאוד מרוצים מהיכולת שהשחקנים הציגו אתמול. חסרונו של ריימונד אטוולד על הקווים לא הורגש ועוזרו דן רומן היה פעיל מאוד. רומן אמר בסיום: "התכוננו טוב מאוד לק"ש, השחקנים היו מצויינים הקריבו והיו תחרותיים מאוד, היה כיף לעמוד על הקווים אבל אנחנו מקווים שהמאמן יחזור כמה שיותר מהר".
מי שנראה נהדר הוא הבלם המנוסה שיר צדק שבבכורה המחודשת שלו במדים של נתניה הציג משחק מצוין מול האקסית מק"ש. צדק אמר בסיום: "תודה על ההזדמנות להיות פה, לחזור לחייך, ליהנות ולהיות פה, מרגיש לי שקיבלתי החלטה טובה, אני הרבה יותר משוחרר, עשינו ניצחון חשוב מאוד במאני טיים מול קבוצה טובה מאוד, הם לא שיחקו שבועיים ושיחקו בקצב טוב".
3 צפייה בגלריה
צדק
צדק
צדק במהלך המשחק. "מרגיש שעשיתי החלטה טובה"
(צילום: עוז מועלם)
צדק, שעבר תקופה לא פשוטה בב"ש המשיך ואמר: "ב"ש זה הבית שלי ותמיד יישאר הבית שלי, אני מחובר לעיר ולמקום. הגעתי למועדון גדול כמו נתניה, החלטתי לעשות צעד קדימה, אני שחקן מנוסה בין כל הצעירים פה. אני רוצה לחזור לעצמי פה, כיף להיות חלק מקבוצה כזו עם אנרגיות חדשות וטובות, חבר'ה צנועים ומוכשרים. מקווה להמשך עוד יותר טוב".
בצד הפחות חיובי, אלמוג כהן שנפצע בקרסול ולאמק בנדה שנפצע בשריר הירך האחורי ייבדקו היום וחומרת פציעתם תתבהר.
3 צפייה בגלריה
אלמוג כהן
אלמוג כהן
אלמוג כהן. היום תתברר חומרת הפציעה
(צילום: יאיר שגיא)

ק"ש: "חזרנו מפורקים מהקורונה"

הלם ושקט מוחלט שרר בחדש ההלבשה של ק"ש אתמול לאחר התבוסה. הקבוצה של קובי רפואה שבה לפעילות לא מזמן לאחר הפסקה בעקבות גל הידבקויות משמעותי בקורונה, כאשר 11 שחקנים נדבקו בנגיף. הקבוצה נראתה רע מאוד במשחקה הראשון מאז פעילותה הופסקה, ולמעשה מדובר היה במשחק החלש ביותר שלה העונה.
החניכים של קובי רפואה הציגו הגנה חדירה, איפשרו לנתניה לסכן פעם אחר פעם את דז'יוגאס ברטקוס וגם הקישור שלהם לא עבד. לוסיו נראה רע מאוד, נפצע באמצע המחצית השנייה ורק הבוקר תתברר חומרת המצב, אך נראה כי הוא לא יהיה כשיר לקראת המשחק מול אשדוד ביום חמישי הקרוב.
3 צפייה בגלריה
דז'יוגאס ברטקוס
דז'יוגאס ברטקוס
ברטקוס. הופקר על ידי ההגנה
(צילום: אפי שריר)
"חזרנו מפורקים מפגרת הקורונה שלנו, השחקנים לא בפוקוס ונתניה עלו עלינו בכל פרמטר, נהיה חייבים להתאושש ומהר אחרת הפליאוף העליון יהפוך לחלום רחוק", אמר שחקן בקבוצה. בקבוצה הנציחו את אלברטו ישראל ז"ל בדקת דומיה ומחיאות כפיים לזכרו. איש המשק של המועדון נפטר בסוף השבוע לאחר שחלה בקורונה והסתבך עם בעיית ריאות. במועדון תלו שלט עם תמונתו ומתכוונים להנציחו בדרכים נוספות.