בית"ר ירושלים נקנסה היום (שלישי) ב-100 אלף שקל על-ידי המינהלת בשל החזרה לאימונים בניגוד להנחיות. במועדון הוחלט להוציא למינהלת מכתב שיסביר את המהלך שלהם, אך היו"ר ארז כלפון לא קיבל זאת.
מכתבים דומים יועברו גם למכבי נתניה ומ.ס אשדוד בשל ההחלטה שלהם להתאמן בניגוד להנחיות משרד הבריאות. "זה מבחן גדול למינהלת, האם רק מדברים על קנסות ולא נותנים או שבאמת כלפון יעמוד בהצהרה שלו", אמרו לפני כן גורמים בכדורגל הישראלי.
2 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
משה חוגג
(צילום: ראובן שוורץ)
אחרי האופוריה שפוזרה במועדון בנוגע להשקעה מהאמירויות, כולל הודעות רשמיות של הבעלים משה חוגג על טיסה למדינה וניהול מגעים בתיווכו של איש העסקים סולימאן פהאימי, בתקשורת האמירתית פורסמו בימים האחרונים כתבות לא אוהדות כלפי ההסטוריה של המועדון, וטענו כי בשלב הזה לא תהיה כל השקעה במועדון.
בבית"ר מסבירים כי עדיין לא איבדו את המומנטום ומאמינים כי למרות התהודה השלילית בתקשורת בדובאי, וההחלטה של אל-עין ללכת על שיתוף פעולה עם מכבי חיפה, הם מאמינים כי בכל זאת ניתן יהיה להוציא לפועל השקעה מאחר ומדובר בקבוצה מירושלים.
בינתיים, בבית"ר מתכוננים למשחק מול הפועל ת"א בשבת בבלומפילד, כשבשל הפציעה של החלוץ גלאופילו פלייטר, שיושבת בתקופה הקרובה, ירדן שועה צפוי לפתוח בהרכב יחד עם אלירן עטר.
2 צפייה בגלריה
ירדן שועה
ירדן שועה
יפתח בהרכב מול הפועל ת"א. ירדן שועה
(צילום: באדיבות בית"ר ירושלים)
ארגון לה פמיליה הודיע כי יגיע לאימון המסכם של הקבוצה ביום שישי בבוקר על מנת לעודד את השחקנים לקראת המשחק מול האדומים, הראשון של בית"ר מאז ה-30 באוגוסט (!).
פורסם לראשונה: 13:17, 27.10.20