אייל גולסה סירב לקבל את הצעתה של מכבי ת"א, לא ייצא למחנה האימונים בירושלים בשלב זה ובוחן אופציות אחרות. מתברר כי גולסה אמנם קיבל את ההצעה הגבוהה ביותר מבין השחקנים ללא הסכם - 250 אלף דולר, וחוזה מובטח לשנתיים, אבל מכיוון שלא מדובר בשדרוג כפי שהובטח לו לפני הקורונה, הוא אינו מתכוון להסכים להצעה ורוצה לעזוב.
לעומתו, איתי שכטר, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet הסכים לקצץ קרוב ל-60 אחוזים משכרו בעונה החולפת על מנת להישאר וירוויח 150 אלף דולר. החלוץ יחתום על החוזה, יעבור בדיקות רפואיות ועשוי להצטרף למחנה האימונים.
5 צפייה בגלריה
גולסה מול שרי
גולסה מול שרי
גולסה. מאוכזב
(צילום: אורן אהרוני)
5 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ת"א חוגגים
שחקני מכבי ת"א חוגגים
שכטר. נשאר
(צילום: עוז מועלם)
מי שעוד מתוכנן לעבור היום בדיקות רפואיות הוא טל בן חיים, כשמכבי הציעה לו חוזה לעונה אחת עם אופציה לשתי עונות נוספות במידה וישלים 50 אחוזים מסך המשחקים. הקשר, שהרוויח לפני יציאתו לצ'כיה כ-500 אלף דולר, ובספרטה פראג הכפיל את הסכום, קיבל הצעה של 200 אלף דולר בלבד, לא כולל פרמיות על נקודות.
עוד מתבררת ההצעה של מכבי לשרן ייני, שגם היא השתנתה לרעת הקפטן. ייני הרוויח בעונה החולפת 325 אלף דולר, אולם הצהובים החליטו לקצץ משמעותית בשכרו והוא ירוויח 170 אלף דולר. ראשית רצו במכבי להחתים אותו לשנתיים, אבל בסופו של דבר הוחלט על חוזה לעונה אחת בלבד.
5 צפייה בגלריה
בן חיים. בקרוב שוב בצהוב
בן חיים. בקרוב שוב בצהוב
בן חיים. בקרוב שוב בצהוב
(צילום: ראובן שוורץ)
5 צפייה בגלריה
שרן ייני
שרן ייני
ייני. הצעה נמוכה
(צילום: יריב כץ)
על פי החוזים של מכבי לשחקנים, רואים מגמה ברורה שלא הייתה נהוגה בשנים האחרונות בקריית שלום - אין יותר חוזים ארוכי טווח, מימוש אופציות לעונה נוספת על פי כמות משחקים, והסעיף שמעורר הכי הרבה מחלוקת הוא "סעיף קורונה" שיאפשר למועדון לקצץ את החוזים החדשים בצורה עוד יותר משמעותית בהתאם למצב המגפה בארץ. הדבר מעורר תסכול רב אצל השחקנים, וזו אחת הסיבות לסחבת בחתימה על ההסכמים החדשים.
במקביל, נפתח היום (ראשון) באופן רשמי מחנה האימונים של הקבוצה בירושלים. השחקנים הגיעו לעיר בשעות אחר הצהריים ומיד החלו באימון הראשון. במסגרת המחנה, תשחק מכבי מול הפועל קטמון מהליגה הלאומית ביום שלישי, ונגד בית"ר ירושלים בשישי.
5 צפייה בגלריה
שחקני מכבי במתחם האימונים
שחקני מכבי במתחם האימונים
שחקני מכבי במתחם האימונים
(צילום: מכבי תל אביב)