בהפועל כפ"ס יודעים ששלוש נקודות שהקבוצה השיגה מול מכבי חיפה (2:3) הן בונוס, ונערכים כעת למשחקים מול קבוצות בסדר גודל שלהם. הראשון יהיה כבר מחר (ראשון, 20:00) מול הפועל חדרה, האחרונה בטבלה. לאחר מכן הם יתמודדו מול מ.ס אשדוד והפועל חיפה.
"היה שבוע עמוס מול קבוצות באמת טובות, ועכשיו אנחנו נערכים למשחקים ברמה שלנו", אמר המאמן עמיר תורג'מן.
1 צפייה בגלריה
עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן
תורג'מן
(צילום: ראובן שוורץ)
"כמובן שאלה המשחקים הבאמת חשובים שלנו. עכשיו צריכים להיות שם עד הסוף, להיות מרוכזים, ולעבוד קשה, ואני בטוח שיש לנו קבוצה טובה שיכולה לעשות דברים יפים", הוסיף תורג'מן.
על הדרכים שבעזרתן יכולה כפ"ס להשיג עוד נקודות, אמר המאמן: "קודם כל צריכים לעשות עוד יותר סוויץ' בהגנה, ולשמור על שער נקי כי אנחנו סופגים יותר מדי וזה לא מתאים לקבוצה כמו כפר סבא לספוג כמות כזאת. מצד שני אנחנו מגיעים להמון מצבים בהרבה מאד משחקים וקבלת ההחלטות לא מספיק טובה. אם נעשה את השיפור הזה, אני מאמין שנעשה תוצאות עוד יותר טובות מאשר עשינו עד עכשיו".
הקשר טריקו גטהון, שהגיע לקבוצה לפני שלוש עונות מעירוני טבריה, הוסיף: "לפנינו סדרת משחקים חשובים מאד להמשך העונה. אנחנו צריכים לבוא מרוכזים וחדים. אני מצפה מהקבוצה וממני לתת את הכל על המגרש כדי להשיג כמה שיותר ניצחונות. אני חושב שעד עכשיו אנחנו עושים עבודה טובה אבל זה לא מספיק כי יש לנו את היכולת להשיג יותר ממה שהיצגנו והישגנו".