הניצחונות של בני סכנין (0:1 על הפועל ת"א) והפועל חדרה (0:1 על מכבי נתניה) סיבכו שוב את הפועל כפר סבא, שחייבת ניצחון מחר בטדי (ראשון, 20:15) על בית"ר ירושלים כדי להביט על הקו האדום מלמעלה.
התיקו במחזור האחרון (0:0) מול הפועל חיפה עצר אמנם רצף של הפסדים, אבל במצבה של הפועל כפ"ס נקודה זה כלום, בטח כשהיריבות מנצחות. אבל כשהקבוצה לא כובשת שערים כבר תקופה ארוכה, ההישארות בליגה הופכת להיות משימה בלתי אפשרית. ואם זה לא מספיק אז למאמן אלישע לוי יש עוד בעיות. השוער איתמר ישראלי ועומר פדידה נפצעו באימון והם בספק גדול למשחק.
1 צפייה בגלריה
אלישע לוי
אלישע לוי
אלישע לוי
(צילום: ראובן שוורץ)
המאמן אמר לקראת המפגש: "היה חשוב מבחינתנו לעצור את רצף ההפסדים, ועשינו את זה מול הפועל חיפה. למעשה מעכשיו ועד סיום העונה אנחנו מתחילים את הליגה מחדש עם עוד קבוצות שישחקו בפלייאוף התחתון. הדרך מתחילה בטדי, לאחר מכן המשחק עם קריית שמונה".
"אנחנו ערוכים לכל התמודדות עד הסוף, כל נקודה שנשיג תהיה חשובה", המשיך לוי. "במשחק האחרון ראיתי כמה דברים טובים מהקבוצה ואני מקווה שנדע להביא אותם למשחק מחר ולשאר המשחקים עד סיום העונה. אנחנו מתמקדים בבעיה המרכזית שלנו והיא חוסר ההצלחה לכבוש. אני מקווה שזה ישתנה".