מאמנה המתפטר של בני סכנין אלדד שביט, שנפגע מאוד מהבעלים מוחמד אבו יונס לאחר שיחת טלפון בין הצדדים בה התגלו חילוקי דעות, עשוי בסופו של דבר להישאר במועדון.
אמש (שישי) הוציאה סכנין הודעה ובה נכתב: "ביוזמתו של המנכ"ל חאלד קסום התקיימה פגישת פיוס בין היו"ר אבו יונס והמאמן אלדד שביט, הפגישה התמקדה בפיוס ברמה האישית ושמירת הכבוד ההדדי ובהבהרות במישור המקצועי ובניית הסגל. עם יצירת אווירת פיוס התחזקה אפשרות המשכיות משותפת. על כן נבדקת האפשרות של הנהלת המועדון להמשיך ולמסור בידיו של אלדד את שרביט המועדון ברמה המקצועית. אינטרס המועדון והמשך דרכו הוא המתווה היחיד אשר עומד בפני ראש המועדון וחבריו בהנהלה".
2 צפייה בגלריה
אלדד שביט
אלדד שביט
מעוניין להישאר, הכדור בידיים של סכנין. אלדד שביט
(צילום: עוז מועלם)
מההודעה אפשר ללמוד ששביט רוצה להישאר במועדון, אך כרגע הכדור בידיים של סכנין, שכבר בחנה אופציות חלופיות של מאמנים.
הסיבה להתפטרות של שביט היא שיחה בנוגע לשחקן זר שלא עבר בדיקות רפואיות. שביט נפגע מאוד מהשיחה והודיע כי הוא מתפטר: "אני בסערת רגשות, אבו יונס האשים אותי במשהו שלא קשור אליי והודעתי על התפטרותי".
2 צפייה בגלריה
מוחמד אבו יונס בני סכנין התאחדות לכדורגל
מוחמד אבו יונס בני סכנין התאחדות לכדורגל
ממתינים להחלטתו. מוחמד אבו יונס
(צילום: אורן אהרוני)
הוא מונה למאמן הקבוצה בינואר האחרון, והצליח להחזיר אותה לליגת העל. בתחילת העונה הקבוצה העפילה לגמר גביע הטוטו, אבל פתחה רע מאוד את הליגה עם הפסדים 3:0 לבני יהודה ותבוסת 7:0 למכבי נתניה, במשחק שנודע גם בשם "משחק הקורונה" על ידי אנשי סכנין.