מלך שערי הפועל חיפה בעונה האחרונה, נס זמיר, חתם הערב (רביעי) על חוזה לשתי עונות נוספות במועדון. החלוץ שכבש 17 שערים, 13 מתוכם בליגת העל חוזר על ידי חיים סילבס, שרצה שיישאר במועדון.
אתמול, כזכור, המגן השמאלי רז נחמיאס חתם לעונה עם אופציה לאחת נוספת בהפועל חיפה. נחמיאס (24) ששיחק בעונה שעברה בנס ציונה, גדל במחלקות הנוער של מכבי תל אביב והפועל תל אביב ושיחק בנבחרות הצעירות של ישראל. בעבר שיחק גם בהפועל רמת גן מהלאומית. "שמח ונרגש לחתום בהפועל חיפה", אמר לאחר החתימה. "עבורי זה כבוד גדול להיות במועדון בסדר גודל כזה עם היסטוריה ארוכה וקהל אוהדים תומך".
1 צפייה בגלריה
צ'ארון שרי, סער פדידה
צ'ארון שרי, סער פדידה
עונה נוספת באדום-שחור. סער פדידה
(צילום: ראובן כהן)
מי שימשיך עונה נוספת במועדון הוא סער פדידה, שחתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. פדידה (23) כבש העונה שני שערים ב-21 הופעות.
הבעלים, יואב כץ, אמר לאחר החתימה: "החתמתו של סער פדידה היא נדבך חשוב בהשארת מרבית סגל הקבוצה, שהוביל אותה לפליאוף העליון ולעונה מוצלחת. החתמתו של סער מסמלת את הרצון שלנו להצעיר ולרענן את הקבוצה בשנים הבאות". גם אלמוג בוזגלו וגל אראל צפויים לחתום על חוזים בימים הקרובים.
גם החלוץ אחמד דראושה (22) הוחתם ויצטרף לשלוש עונות. דראושה כבש שישה שערים בעונה שעברה במ.ס כפר קאסם בליגה הלאומית ובישל שישה נוספים. דראושה אמר: "אני מודה לכל מי שקידם את המהלך. אני מתרגש להגיע למועדון עם היסטוריה מפוארת וקהל נאמן כמו בהפועל חיפה. עכשיו חובת ההוכחה עליי להראות שאני ראוי לשחק בליגת העל".
בקבוצה ינסו לבדוק את מצבו של הקשר מקסים פלקושצ׳קו ואם ישוחרר ממכבי חיפה ינסו להשיבו למועדון.
פורסם לראשונה: 21:18, 14.07.20