הליגה הלאומית שוב מספקת דרמות. מוליכת הטבלה, הפועל ירושלים, לא כבשה משחק שני ברציפות, סיימה הערב (שלישי) בתיקו 0:0 עם הפועל עפולה במחזור ה-24, אבל נותרה במקום הראשון בעקבות ההפסד של נוף הגליל 1:0 במגרשה של הפועל איכסל.
ואם הצמרת מרתקת, התחתית ממש בוערת. הפועל כפר שלם, שדורגה אחרונה ערב המחזור, הביסה 1:4 את הפועל עכו בחוץ והחליפה מקומות עם הפועל פ"ת, שסיימה בתיקו 1:1 עם מ.ס כפר קאסם וכעת נועלת את הטבלה.
3 צפייה בגלריה
חיים שאבו
חיים שאבו
נועל את הטבלה. מאמן הפועל פ"ת חיים שאבו
(צילום: אורן אהרוני)

הפועל ירושלים – הפועל עפולה 0:0

אחרי ההפסד 2:0 לבית"ר תל אביב/בת ים במחזור הקודם, המוליכה שוב לא כבשה. למזלה, הפועל נוף הגליל ובית"ר ת"א/בת ים הפסידו.
3 צפייה בגלריה
עידן שמש
עידן שמש
עידן שמש והפועל ירושלים שוב לא כבשו
(צילום: אורן אהרוני)

הפועל איכסל – הפועל נוף הגליל 0:1

המחצית הראשונה הניבה שני מצבי הבקעה בתוך דקה. גיא דיין הגביה בעיטת קרן (29) ודובב גבאי בנגיחה היה קרוב לכיבוש. בדקה 30 נותר מוחמד כליבאת חופשי לגמרי מול השער אבל נגח החוצה. בדקה ה-54 הפיל יבגני ברקמן את ז'וליו סזאר ברחבה, השופט ניב שטייף שרק לפנדל ותימור אביטן בעט חזק לחיבורים - 0:1 לאיכסל שנצמדת לצמרת הגבוהה.

הפועל עכו – הפועל כפר שלם 4:1

זיא יוהו בוריס כבש (13) את הראשון. בדקה ה-23 הוסיף אליאור סיידר את השני מול האקסית כשכדור חופשי מ-18 מ' למשקוף ופנימה. שוער עכו אופק אנטמן ניסה (30) להדוף הגבהה של סיידר וכבש שער עצמי שקבע 0:3 וכעבור שתי דקות צימק מהראן לאלה ל-3:1. רוי מליקה העלה ל-1:4 בפנדל בדקה ה-63 וכפר שלם כבר לא אחרונה.

אחי נצרת – בית"ר ת"א/בת ים 2:3

תימי ברדיס העלה (8) את הירוקים ל-0:1 ונואף בזיע הכפיל (35) את היתרון. נדב נידם צימק (44) בשער יפה ואמיר אמיר ברקוביץ השווה (54) ל-2:2 במבצע נהדר בו עבר שני מגינים ובעט לפינה. אבל אחי נצרת לא נשברה ובדקה ה-63 כבש מייקל אומו את שער הניצחון כאשר עבר שלושה שחקנים ובעט מקרוב פנימה.
3 צפייה בגלריה
נואף בזיע בפעולה
נואף בזיע בפעולה
כבש לאחי נצרת. נואף בזיע
(צילום: גיל נחושתן)
הפועל רמה"ש – הפועל ראשל"צ 1:1
ראשון לציון פתחה היטב את המחצית השניה. בדקה ה-48 הסתנן מוחמד במבה לרחבה ובעט פנימה. בנג'מין קוקו מרמת השרון החטיא פנדל (64) אותו הדף השוער השוער רוי בייגל, אבל בדקה ה71 קוקו תיקן כשנגח פנימה את שער השוויון.

סקציה נס ציונה – הפועל רעננה 0:1

מור פדידה כבש (68) את השער היחיד במשחק כאשר בעט פנימה מ-12 מטרים.

מ.ס כפר קאסם – הפועל פ"ת 1:1

המלאבסים במקום האחרון. קרלוס אספינוסה נגח פנימה (7) והעלה את המארחת ליתרון אחרי הגבהה של קובי מור. בן בן יאיר השווה (18) בבעיטה חופשית מסובבת מ-20 מטר, אבל לא מנע את הירידה של קבוצתו לקרקעית הטבלה.

הפועל ר"ג – הפועל אום אל פאחם 0:3

בדקה ה-34 נגח לב כהן נגח מקרוב פנימה, ירדן אבוחצירה הגדיל (75 בפנדל) את היתרון והשלים צמד בדקה ה-89.