מכבי תל אביב תפגוש מחר (שני, 21:00) את הפועל באר שבע באצטדיון טוטו-טרנר למשחק חשוב ותנסה לצמק לשתי נקודות את הפער מהמוליכה, מכבי חיפה.
המאמן פטריק ואן לוון דיבר על המפגש: "כל משחק נגד ב"ש מעניין וגם המשחק הקרוב יהיה מעניין מאוד. תמיד טוב לקבל עוד קצת זמן לעבודה, צריך לעבוד קשה יותר וגם לשתף ברעיונות שלך חלק מהשחקנים, לעבור על קטעי וידאו על מנת להבין עוד יותר טוב את הדרך בה אנחנו רוצים לשחק, להבין את הקשיים שהיו לנו בחלק מהמקרים, או את הדברים הטובים שעשינו".
2 צפייה בגלריה
ואן לוון
ואן לוון
פטריק ואן לוון
(צילום: עוז מועלם)
על הרצון הגדול לחזור לנצח, הוסיף: "השחקנים רוצים לתקן. במשחק בקריית שמונה ניסינו לנצח גם עם 10 שחקנים, אבל זה לא עבד. זו ההזדמנות להחזיר לאוהדים שלנו, שתמכו בנו מאוד לאחר ההפסד בקריית שמונה".
האלופה תפגוש במשחק הקרוב את ב"ש בפעם השביעית העונה, וכשנשאל ואן לוון האם עדיין ישנן סודות, ענה: "עם כמות הווידאו שזמינה למאמנים אני לא חושב שיש סודות, זה תלוי באיך אתה מסתכל על זה ואיך אתה רוצה לשחק נגד היריבה, או איך שאתה רוצה לשחק את המשחק שלך. אני לא חושב שיש הרבה סודות".
ההולנדי גם התייחס לאסון במירון: "אני רוצה לשלוח את תנחומינו למשפחות ההרוגים באסון במירון, אירוע נורא שהתרחש לאחרונה בישראל".
החלוץ אלכסנדר פשיץ' דיבר גם הוא לקראת המשחק: "במשחק האחרון נתנו 100 אחוז, אבל היו לנו בעיות כי שיחקנו ב-10 שחקנים. זה הכדורגל. אני חושב שהמשחק נגד ב"ש מגיע בזמן טוב עבורנו. מבחינתי ב"ש קבוצה טובה מאוד. לדעתי זו קבוצה שצריכה להילחם איתנו ועם מכבי חיפה על תארים. אני לא יודע מה קרה להם העונה אבל זו קבוצה טובה, עם שחקנים טובים. ברור שהם ינסו לעצור אותנו, אבל אנחנו מוכנים לזה".
2 צפייה בגלריה
אלכסנדר פשיץ' חוגג
אלכסנדר פשיץ' חוגג
אלכסנדר פשיץ' חוגג
(צילום: ראובן שוורץ)
לקראת החודש המכריע שמחכה לקבוצה: "כששיחקתי בכוכב האדום למדתי שכשאתה משחק נגד קבוצות גדולות אתה צריך להסתכל על כל משחק לגופו. מבחינתנו הכי חשוב כעת הוא המשחק נגד ב"ש, לקחת 3 נקודות ולאחר מכן נחשוב על המשחקים הבאים". יונתן כהן צפוי לפתוח בהרכב מחר ואייל גולסה ככל הנראה יהיה בסגל אחרי תקופה שהיה פצוע.

אשתו של אוברוב הלכה לעולמה

אשתו של אלכסנדר (שורה) אובארוב, שוער העבר האגדי של המועדון, שעובד כיום במחלקת הנוער, הלכה לעולמה במפתיע בגיל 63 במהלך ביקור משפחתי במוסקבה.
היא תובא למנוחות ברוסיה. מחר ימריאו לרוסיה אלכסנדר יחד עם בתו ובנו כדי להשתתף במסעה האחרון.