לבן שהר היה ערב מוצלח אמש (שני), ואחרי שכבש את השער הראשון בזכייה של הפועל באר שבע בגביע המדינה, הוא התפנה לעסוק במה שיקרה בעונה הבאה: "היו לי שיחות טובות עם המועדון. אנחנו רוצים לפתור את הסוגיה. השיחות מתקדמות ובעזרת השם נסכם בזמן הקרוב. אני יודע בדיוק מה קורה במועדון עכשיו, כולנו יודעים שצריך לעזור ואני גם מוכן לקצץ בהרבה מאוד כסף".
החלוץ המשיך: "אעשה את זה בשביל המועדון, אבל כמובן שיש שני צדדים למטבע ואני מקווה שנגיע אחד אל השני. לא היה כיף לשמוע ולראות את הפרסומים על כמה שאני מרוויח וכמה אני צריך לקצץ. זה מפריע לשמוע כל פעם על החוזה שלי. לא באתי לבעלים וישבתי להם על הרקה. נתתי הרבה למועדון הזה". שהר התייחס לעתידו, ובכך אישר את הפרסומים לפיהם הוא קרוב מאוד לסכם את תנאיו לחוזה חדש בקבוצתו בחמשת העונות האחרונות.
1 צפייה בגלריה
בן שהר
בן שהר
בן שהר
(צילום: עוז מועלם)
השחקן התייחס בין היתר גם לתקופה הפחות טובה שעברה עליו לפני הגמר, ובמהלך הפלייאוף העליון: "שחקנים נמדדים במאני טיים, במקומות שאנחנו צריכים 'להביא פרנסה'. אתמול זה היה משחק שיכולנו לסכם בו עונה מאכזבת מאוד או לסיים בזכייה עם תואר. אחרי הקורונה היו לי משחקים פחות טובים, אבל הייתי פצוע והיו גם הרבה רוטציות. באתי אתמול למשחק הכי חשוב של העונה. בכלל לאורך הגביע כבשתי בשמינית וברבע הגמר וזה כיף. לפני הגמר עשיתי את ההכנה הכי טובה. התעלמתי מהפרסומים סביבי. בכלל כל עניין הקורונה היה קשה אבל אני שמח שסיימו עם גביע".