הפועל חדרה הודיעה היום לכל השחקנים, הצוות המקצועי ועובדי המועדון על יציאה לחל"ת. במועדון הבהירו כי הפגיעה הכספית תהיה מזערית וכי כל האופציות נבדקו לפני שהתקבלה ההחלטה.
חדרה היא הקבוצה השנייה בליגת העל שמודיעה על הוצאת שחקני לחל"ת, לאחר שגם בני סכנין עשתה זאת. עם קשר או בלי, מדובר בשתי הקבוצות הראשונות בליגה שבהן התגלתה בהתפרצות של קורונה בגל הנוכחי.
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חדרה מתאמנים
שחקני הפועל חדרה מתאמנים
שחקני הפועל חדרה מתאמנים לפני הסגר. עוד חל"ת בליגת העל
(צילום: הפועל חדרה)
2 צפייה בגלריה
אורן גולן
אורן גולן
אורן גולן
(צילום: עוז מועלם)
על פי גורמים במועדון, ההחלטה התקבלה בהבנה בקרב השחקנים ואנשי הצוות, אך המשמעות המיידית היא בכל אופן אי-הצטרפות ליוזמה מעוררת המחלוקת של "ליגת המנותקים" עליה הכריז משה חוגג, ושממנה כבר הספיקה להתנער הפועל תל אביב. המנהל המקועי אורן גולן היה האיש שהודיע לשחקנים על ההחלטה.

אבי לוזון: "הרמנו ידיים"

גם שחקני ואנשי הצוות במכבי פתח תקווה התבשרו היום על יציאה לחל"ת בעקבות המצב. אבי לוזון היה נסער שהתקציבים שהובטחו לא הועברו ואמר: "את אף אחד במדינה הזו לא מעניין המצב".
לוזון הוסיף: "אין אופק מתי נחזור לשגרת אימונים ומשחקים. המדינה שהבטיחה כסף לא עומדת בהתחייבות ולא קיבלנו שקל שלושה חודשים. די נמאס, הרמנו ידיים שהמדינה תשלם. אף אחד לא התלהב מהבשורה אבל אין לנו ברירה. מבחינתי שיבטלו את העונה הזו וניפגש בעונה הבאה".