ההחלטה של מכבי ת"א לרשום את אורוש ניקוליץ' לשלב 32 האחרונות בליגה האירופית כזר השישי של המועדון מרמזת כי כבר לא יונחת זר אחר עד לתום חלון ההעברות שיינעל בעוד שבוע בדיוק.
ניקוליץ', שלא שיחק חודשים ארוכים בשל שיקום מפציעה ממנה הוא סובל, חזר ארצה רק לפני שבועיים וחצי ומתמקד בשלב הזה באימונים אישיים, אולם אחרי שעבר בדיקות רפואיות, נרשם גם בהתאחדות לכדורגל כזר השישי של המועדון, ולכן ההערכה כי מכבי לא תגרע אותו רק כמה ימים אחרי שרשמה אותו שוב.
2 צפייה בגלריה
בלקמן חוגג
בלקמן חוגג
ניק בלקמן
(צילום: ראובן שוורץ)
אגב, מאחר ומותרים שלושה שינויים בסגלים של הקבוצות לקראת השלב הבא בליגה האירופית, הוחלט במכבי לרשום גם את מתן חוזז שהוצא מהסגל על ידי יורגוס דוניס לקראת שלב הבתים וכמובן את המצטרף החדש-ישן אנדרה ז'ראלדש. יחד עם הסרבי והפורטוגלי רשומים גם לואיס הרננדס, אלכסנדר פשיץ', אנריק סאבוריט ואדוארדו גררו כזרים.
"מתחזקים בשבועות האחרונים מתוך עצמנו, בונים על הסגל הקיים שימשיך להרים אותנו, מדהים לראות איך הכימיה השתנתה", הודה הבעלים מיץ' גולדהאר בשיחת הזום שקיים עם אנדי רם כחלק מפרויקט של הקריה האקדמית אונו. "אנחנו תמיד פתוחים לאפשרויות חיזוק אבל זו מויקת רקע. אנחנו בונים על הסגל הקיים שימשיך להרים אותנו".
המטרה במכבי תהיה לדלל שחקנים בשבוע הקרוב כמו מתן בלטקסה, ניק בלקמן ואחרים.
הבעלים מיץ' גולדהאר, שהתעלם בשיחת הזום באלגנטיות מכל התייחסות כלפי ההחלטה שלו להדיח את עומר אצילי ודור מיכה מהמועדון, ובין היתר העריך כי בניגוד לתוכניות המוקדמות כבר לא יבנה אצטדיון ויסתפק בבלומפילד, החליט בכל זאת להשיב לגבי חזרה אפשרית של ערן זהבי למועדון.
2 צפייה בגלריה
לא קיבל פנייה. זהבי
לא קיבל פנייה. זהבי
לא קיבל פנייה. זהבי
(צילום: עוז מועלם)
הבעלים נתן תשובה דיפלומטית ("אין שום סיבה שזהבי לא יגיע בשלב מסוים למכבי, אבל יש נסיבות כמו חוזים, עיתוי ועניינים כספיים שיכולים להשפיע. אנחנו לא יודעים אם זה יקרה בעתיד"), אולם ל-ynet נודע כי למרות חלונות אפשריים להחזרתו של זהבי למכבי ת"א, גולדהאר אפילו לא גישש או פנה אליו.
מדובר על התקופה אחרי שעזב את סין ולפני המעבר לפ.ס.וו איינדהובן, אז אמנם הועברו מסרים לגבי אפשרות לחזרה, שלא קרתה, וגם בחלון ההעברות הנוכחי המצב היה דומה, וכשזהבי בשלב מסוים בחן את מעמדו בהולנד, הקנדי לא ניסה לבדוק אפשרות להחזירו.