בצל אי הבהירות הגדולה שאופפת את המועדון לקראת העונה הבאה, במכבי נתניה ישלימו היום (שני) את ההכנות לקראת המשחק מחר מול היורדת הטרייה, הפועל רעננה בו יקוו להשיג ניצחון שני ברציפות שירחיק אותם מסכנת ההסתבכות בתחתית ויצמצם את פער חמש הנקודות מבני יהודה שמדורגת מעליהם.
עדיין לא הושג סיכום עם צמד המאמנים סלובדאן דראפיץ' ושי ברדה, שהודיעו כבר כי בכוונתם להישאר. העיכוב בחתימה משהה בינתיים את תכניות בניית הסגל לעונה הבאה.
2 צפייה בגלריה
מכבי נתניה מול הפועל חיפה
מכבי נתניה מול הפועל חיפה
דראפיץ' וברדה. ההכנות מתעכבות
(צילום: ראובן שוורץ)
2 צפייה בגלריה
מכבי נתניה מול הפועל כפר סבא
מכבי נתניה מול הפועל כפר סבא
רז כרמי. יקבל הזדמנות
(צילום: יאיר שגיא)
הסיטואציה הזו היא אחד הגרומים לרצון לשתף כמה שיותר שחקנים צעירים שצפויים להיות חלק מהסגל בעונה הבאה, על מנת לאפשר להם להשתפשף. מי שיפתח מחר בשער הוא שוער המשנה רז כרמי, על חשבונו של דני עמוס שגם הוא לא חתום עדיין לעונה הבאה ומבוקש במספר קבוצות. עמוס עצמו הביע את רצונו להישאר בנתניה, אך הדבר תלוי בהצעה הכספית שיקבל.
מי שיחסר מהסגל וככל הניראה לא ישוב אליו העונה הוא לזאר שירקוביץ', שנפצע במהלך הניצחון 1:2 במחזור האחרון על הפועל חדרה. "מול חדרה השגנו ניצחון ביכולת לא גבוהה ואנחנו מודעים לכך. ננסה כבר מחר לתת תצוגה מרשימה יותר. יכול להיות שכל הערפל סביב המועדון משפיע על כולם פה. זה טבעי", אמר גורם במועדון.