ההתאחדות לכדורגל הודיעה בצהריים (חמישי) על השלמת הצוות המקצועי של נבחרת ישראל, וגולת הכותרת היא צירופו של מרקו בלבול כעוזרו של וילי רוטנשטיינר. "אני רואה בהצטרפות לנבחרת הבוגרת זכות גדולה וחלק מרכזי בהמשך ההתפתחות המקצועית שלי", סיפר בלבול".
עוד אמר עוזר המאמן: "עבדתי עם רוטנשטיינר זמן לא מבוטל, היו לנו מאות שעות של שיחות על כדורגל והדרכים בהן ניתן לקדם את הנבחרות והשחקנים שלנו וכולי תקווה שכבר בקמפיין הקרוב נזכה להצליח יחד, לטובת הנבחרת ומעל לכל לטובת הכדורגל שלנו. לבשתי שנים רבות את המדים הלאומיים, וזה עדיין יהיה מרגש במיוחד כבר מהאימון הראשון עם הנבחרת הבוגרת".
2 צפייה בגלריה
מרקו בלבול
מרקו בלבול
בלבול. צעד מעניין
( צילום: עוז מועלם)
העוזר השני בנבחרת יהיה רופרט מרקו בן ה-57, אוסטרי שאימן את נבחרת הנוער שלו בעבר ויעבוד במסגרת ההתאחדות במשרה חלקית.
שאר הצוות: קלאוס לינדנברג (מאמן שוערים), ערן שדו (מאמן כושר), לירון גלאט (אנליסט), רוני גוטליב (מדע ספורט), רוג'ר ספריי (Roger Spry, פיסיולוגיה). את הצוות הרפואי ימשיך להנהיג ד"ר אודי קאופמן. מנהל הנבחרת הוא ראש אגף הנבחרות בהתאחדות, גיא פורטניאגין.
2 צפייה בגלריה
וילי רוטנשטיינר
וילי רוטנשטיינר
רוטנשטיינר. שינויים בצוות
(צילום: EPA)
"אני מרוצה מאוד מהצוות שהורכב, מההשקעה של ההתאחדות לכדורגל לטובת העניין, ומשוכנע כי התרומה של כל אחד מהם תיצור שלם הגדול מסך חלקיו", אמר רוטנשטיינר. "הצירוף של מרקו בלבול, אתו עבדתי כאשר היה מאמן הנבחרת הצעירה והניסיון שלו באימון קבוצות בישראל ומעבר לים, יוסיף לנבחרת כוח משמעותי. חבל לי שאלון חזן לא ימשיך אתנו, אבל אני שמח עבורו ועבור ההתפתחות שלו כמי שיוביל את הנבחרת הצעירה, הקשר המקצועי והחברי בינינו יימשך כמובן".
יו"ר ההתאחדות, אורן חסון, הוסיף: אורן חסון, יו"ר ההתאחדות לכדורגל: "נעשה מאמץ גדול מאוד מצד ההתאחדות לכדורגל להעמיד את הצוות המקצועי הטוב ביותר עבור הצלחת הנבחרת בקמפיין הקרוב. אני משוכנע כי השילוב בין החברים הוותיקים בצוות לאלה החדשים יוכיח את עצמו ונבחרת ישראל תמשיך להתקדם וליהנות מדפוסים מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר. חברי ועדת האיתור החליטו להמליץ להנהלת ההתאחדות לכדורגל על מינויו של אלון חזן למאמן הנבחרת הצעירה ואני רוצה להודות לו כבר עתה על תרומתו לאורך השנים לנבחרת הבוגרת ועל היותו איש צוות נפלא".