שמונה ניצחונות רצופים השיגה מכבי חיפה, ואם מישהו חושב שהעובדה שאתמול (שבת) המשחק החלש של הירוקים, שבקושי ניצחו את הפועל חדרה (0:1), תגרום לאכזבה במועדון, אז הוא טועה.
מלבד היכולת ההתקפית, שהפעם לא ממש הייתה שם, אלא רק הברקה אחת של צ'ארון שרי (שהשבוע האריך את חוזהו במועדון), בחיפה ממשיכים להראות את החלק החזק ביותר שלהם ברצף הזה – ההגנה. בשמונת הניצחונות הללו הקבוצה ספגה רק שער אחד, הנתון הטוב ביותר של הקבוצה מאז עונת האליפות האחרונה לפני בדיוק עשור.
2 צפייה בגלריה
צ'ארון שרי
צ'ארון שרי
העיקר הנקודות. צ'ארון שרי חוגג עם החברים
(צילום: עוז מועלם)
מעבר לכניסה של ג'וש כהן לשער, עיקר השבחים מגיעים לחוליית ההגנה של ברק בכר, כאשר צמד המגנים סאן מנחם ורז מאיר זוכים למחמאות, כמו גם צמד הבלמים בוגדן פלאניץ' ועופרי ארד, שהפכו להיות מתואמים מאוד.
"ניצחונות מהסוג הזה מביאים אליפות", אמר שחקן בקבוצה. "לא תמיד יכולת וניצול מצבים מביאים את הניצחונות, הגדולה היא לדעת להביא נקודות גם במשחקים מהסוג הזה".
לקראת משחק הליגה מול הפועל באר שבע באמצע השבוע, הירוקים מבינים שצפוי להם קרב לא פשוט בכלל מול יריבה שנמצאת לאחרונה במומנטום טוב. בכר צפוי להמשיך עם אותו הרכב למרות העומס הצפוי של שלושה משחקים בשבוע.
2 צפייה בגלריה
עופרי ארד חוגג
עופרי ארד חוגג
ההגנה ממשיכה לעשות את שלה. ארד ופלאניץ'
(צילום: אורן אהרוני)
בגזרת הרכש לקראת חלון העברות של ינואר, המוליכה מקווה להתפתחות בגזרת עומר אצילי ואנדרה ג'ראלדש שמשחקים בקפריסין. בחיפה מחכים לשחרורם הרשמי של השניים על מנת לקדם את המו"מ מולם, כאשר מקורבים לצמד כבר הבהירו לראשי חיפה כי הם ישמחו לנחות בכרמל ולשחק תחת בכר.