לחץ ודריכות גבוהה בהפועל חדרה לקראת המשחק מחר (שבת, 17:20) מול בני יהודה. במידה והקבוצה לא תנצח - מי שצפוי לשלם את המחיר הוא המאמן שרון מימר.
היו"ר אורן גולן לא הסתיר במהלך השבוע את אכזבתו מהמצב של הקבוצה, הנמצאת במקום האחרון בליגת העל. באחת השיחות שקיים עם השחקנים הבהיר זאת כשאמר בין היתר: "מול בני יהודה כל תוצאה פרט לניצחון תוביל לזעזוע. לא אתן לאף אחד להרוס את הפועל חדרה ואת כל מה שבנינו פה בשנים האחרונות".
3 צפייה בגלריה
שרון מימר
שרון מימר
הפסד - והוא צפוי לשלם את המחיר. מימר
(צילום: ראובן שוורץ)
כזכור, מימר הגיע בעונה שעברה במקומו של אורי גוטמן שהתפטר ומאז הוא נמצא ביחסים טובים מאוד עם אנשי הקבוצה. אך לצד זה, התוצאות ולחץ האוהדים לא תותיר ברירה במידה ויירשם הפסד נוסף. לחלק מהשחקנים אף נרמז כי ישוחררו לקראת חלון העברות בחודש ינואר.
בחדרה תולים תקוות בחלוץ ומלך שערי הקבוצה, אודה מרשל, שאמר לקראת המשחק: "באף אחד מהמשחקים העונה לא ממש נפלנו מהיריבות, ותמיד זה הוכרע על הדברים הקטנים. אנחנו נגיע מחר מרוכזים ועם אש בעיניים כדי לנצח ולצאת לדרך חדשה. כל קבוצה בליגה הזו יכולה לנצח כל קבוצה ובכל מגרש, והגיע הזמן שגם המזל יהיה לצדנו. המקום האחרון הוא לא המקום הטבעי של הפועל חדרה, ונעשה את הכל על מנת לברוח ממנו כמה שיותר מהר".
3 צפייה בגלריה
מרשל אודה
מרשל אודה
בחדרה תולים בו תקוות. מרשל
(צילום: ראובן שוורץ)
מימר עצמו התייחס למשחק: "קרב הישרדות בשבילנו, נעשה הכל על מנת לנצח. כדי לתת קצת שמחה ונחת לאוהדים שלנו ולכל מי שהמועדון חשוב לו".

שורת פצועים בבני יהודה, זריהן ייעדר

על הקווים בבני יהודה ימשיך לעמוד כפיר אדרי, בהיעדר מאמן קבוע. כפי שמסתמן במועדון מתגבשת החלטה למנות מאמן שיתפוס את מקומו. בני יהודה לא בונה על מאמן בכיר ומחפשת מאמן צעיר, כשנכון לעכשיו המועמדים לתפקיד הם בני בן זקן מאמן קבוצת הנוער של הכתומים, או דני בונדר המנהל המקצועי של הנוער. אדרי צפוי לחזור לתפקיד כמנכ"ל הקבוצה, ובנוסף להתמנות למנהל מקצועי. הרצון למנות מאמן צעיר נובע משיקולים כלכליים לאור העובדה שהמועדון עדין משלם כסף לאלישע לוי וניר ברקוביץ שפוטרו.
3 צפייה בגלריה
כפיר אדרי
כפיר אדרי
מחפשים לו מחליף. כפיר אדרי
(צילום: אורן אהרוני)
הקבוצה סובלת ממכת פציעות קשה לפני המשחק, הבלם אליסון דוס סנטוס שנפצע בפתיחת העונה ורק חזר לאימונים מלאים, נפצע שוב באימון השבוע ולא ברור מה חומרת מצבו. גם דן מורי שרק חזר לפעילות סבל מכאבים באימון ובמועדון מקווים שיהיה כשיר מחר לחדרה. בנוסף אליהם, גם ניב זריהן נפצע שוב בשרירי הירך. בקבוצה מעריכים כי השחקן סובל מקרע ויערוך בדיקות, וככל הנראה יעדר בתקופה הקרובה. "זה נכון שיש לנו מספר שחקנים פצועים, אבל אותי לימדו שצריך להסתכל על מי שנמצא וכבר אמרתי כבר כמה פעמים - אני מאמין בכל אחד ואחד מהשחקנים בסגל שלנו", סיכם אדרי.