ההתבטאויות של משה חוגג במהלך מסיבת העיתונאים אמש (שני), הובילו לביקורת מצד שחקני בית"ר ירושלים. "אף אחד לא הכריח אותו להחתים אותנו או לשלם להם את השכר", אמר שחקן בשיחות פנימיות ביניהם רגע לפני תחילת הפלייאוף התחתון. שחקן אחר הוסיף: "כשנשאר עדיין הפלייאוף התחתון ואתה כבעלים יוצא נגד שחקני ההתקפה ולא מאמין בהגנה, אז אתה כבעלים לא מבין מה אתה עושה".
חוגג דיבר אתמול על מצב הקבוצה וביקר בפומבי את שחקניו כשאמר בין היתר: "נתתי משכורות לשחקנים שלא היו רעבים". על החלק הקדמי: "עשיתי טעות, חטאתי בפוקוס על שחקני ההתקפה". גם ההגנה לא יצאה נקייה: "ההגנה לא מתאימה לליגת העל, נצטרך לשפר אותה לקראת העונה הבאה".
1 צפייה בגלריה
אוחנה, חוגג וברוש במסע"ת
אוחנה, חוגג וברוש במסע"ת
אוחנה, חוגג וברוש במסע"ת
(צילום: עוז מועלם)
אחד ממאמני העבר של בית"ר ירושלים לא אהב גם כן את מה ששמע במסיבת העיתונאים: "פשוט הזוי, להגיד שאתה לא המנהל המקצועי, להגיד שאתה לא מעורב? מי הביא את מתאוסיניו מאיזה תוכנת סקאוטינג? מי הביא את גדי קינדה במתנה לניר קלינגר שלא ידע כלום? מי החתים את ירדן שועה בזמן שסלובודן דראפיץ' בכלל רצה חלוץ זר מתוך הבנה שהוא לא מתאים לשיטה שלו? מי דיבר על סנטיאגו אוקמפוס כדבר הבא?"
חוגג מתכוון להעמיד בעונה הבאה תקציב דומה לתקציב הקיים, כאשר שחקנים כמו דיוגו ורדשקה, טל בן חיים ודן איינבינדר (בית"ר עדיין משתתפת בשכרו) ישוחררו וספק גדול אם אלירן עטר ועלי מוחמד יישארו. הבעלים פנה לאחר מסיבת העיתונאים לעידן ורד, מולו הוא יישב במהלך השבוע על מנת לסגור חוזה לעונה הבאה. מתאוסיניו ומרקו ינקוביץ' ימשיכו וכך גם אוראל דגני, אביאל זרגרי, ירדן שועה, איתמר ניצן ומיכאל אוחנה.