בית"ר ירושלים תעמוד לדין על פריצת שני האוהדים אתמול (שני) במהלך ה-0:0 מול מכבי תל אביב באצטדיון טדי. עשרות מאוהדי הקבוצה ניסו לפרוץ אמש למשחק וקיללו את המאמן רוני לוי והשחקנים, אולם הצבת כוחות אבטחה ומשטרה מנעו זאת, למעט זליגה של אותם שני אוהדים שפרצו ליציע המזרחי ונעצרו מיד. מעבר לכך, אחד הקפטנים של בית"ר, דן איינבינדר, יצא לכיוון רכבו וספג קללות מצד אותו קהל שהגיע מחוץ לאצטדיון.
בבית"ר ממש לא אהבו את ההחלטה הזו וביקרו בחריפות את החלטת ההתאחדות. "בהחלטה שגויה מיסודה, החליט תובע ההתאחדות להעמיד אותנו לדין למרות שהעניין מצוי בטיפול של רשויות החוק", נמסר מהמועדון. "על הסדר מחוץ לאצטדיון אחראית משטרת ישראל ומוטב כי ההתאחדות תבין את מצב הקבוצות ותיתן כתף לתהליך בו כולנו נמצאים. אנו מציעים להתאחדות לחפש מקורות מימון אחרים לתקציב השוטף שלה".
4 צפייה בגלריה
אוהדים שפרצו לטדי
אוהדים שפרצו לטדי
האוהדים שפרצו לטדי
(צילום: אורן אהרוני)

"תגובה לא ראויה"

בהתאחדות לכדורגל הגיבו לביקורת של בית"ר: "צר לנו על התגובה הלא ראויה ולא עניינית של בית"ר ירושלים בעקבות העמדתה לדין", פתחו את המכתב. "מאבק אדיר התנהל במטרה להשיב את הכדורגל הישראלי לפעילות מתוך דאגה לנזק הכלכלי והספורטיבי העצום שעלול להיגרם לקבוצות הליגות המקצועניות. לפיכך, מצופה מהן לעשות כל שביכולתן כדי למנוע כניסת אוהדים סוררים לאצטדיונים".
"ההתאחדות לכדורגל תעשה כל שלאל ידה כדי למגר תופעות מעין אלה וכל מי ששמע הערב את דבריו של שר הבריאות מבין את גודל האיום על השבתה מחדש של הענף. אוהדי הכדורגל חייבים לכבד את הכללים החדשים ולפעול בהתאם, בתקווה שהמאמצים להחזרת הקהל למגרשים יישאו פרי"
4 צפייה בגלריה
רוני לוי
רוני לוי
מערכת יחסים קרירה עם חוגג. לוי
(צילום: עוז מועלם)
"לא יודע מה הרצונות של בית"ר ירושלים. אני מדבר עם יוסי בניון והוא מרוצה. יכול להיות שבעל הבית לא מרוצה ואם הוא ישמיע את הקול שלו - אשמע". רוני לוי סיכם בצורה הטובה ביותר את חלוקת הכוחות במועדון. בין ההחלטה העקרונית שכבר התקבלה כי הוא לא ימשיך לבין עמדתו של המנהל המקצועי. לוי אף חשף את מערכת היחסים הקרירה מול הבעלים משה חוגג.
גורמים בבית"ר אישרו כי גורלו של לוי במועדון כנראה כבר נגזר. "זה לא רק פער 20 הנקודות מהמקום הראשון, זו בעיקר היכולת. אפילו אתמול מול מכבי ת"א אנמית לא הצלחנו לנצח. יש פה גם את עניין האוהדים, שבטירוף לא רוצים שלוי לא ימשיך". חוגג נראה אמש מאוכזב מאוד מהפספוס של בית"ר להשיג ניצחון בכורה מאז פגרת הקורונה.
4 צפייה בגלריה
רוני לוי
רוני לוי
רוני לוי עצבני על הקווים, אתמול מול מכבי ת"א
(צילום: עוז מועלם)
הבעלים כבר הביע את דעתו על עתידו של המאמן בפוסט שפירסם בסופ"ש ("רוני לוי יודע היטב שבכדורגל צריך להביא תוצאות והמצב הנוכחי הוא מאכזב"). לוי, שעל פי חוזהו אמור להמשיך בעונה הבאה במידה ובית"ר תשיג את הכרטיס לאירופה, אף רמז כי הוא עשוי לקבל החלטה לעזוב: "גם אני אעשה חושבים. אמנם יש חוזה, אבל בסוף עושים מה שטוב לשני הצדדים". המאמן יצא אתמול מטדי וספג קללות מאוהדים ויריקות לעבר רכבו.
אוהדי בית"ר, שזעמו על ההחלטה להעביר את האימון בשישי האחרון מבית וגן לטדי, מתכוונים למחות באופן המוני השבוע לקראת המשחק בשבת מול מכבי חיפה.
4 צפייה בגלריה
ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ'
הרגיש בסיום פספוס. חוגג
(צילום: אורן אהרוני)
"אני אף פעם לא מרוצה מתיקו מאופס, אבל זה בסדר", אמר עידן ורד בסיום. "אחרי ההפסד להפועל ת"א אמרתי שקורה שלא הולך, אבל כל אחד חייב לתת הכל. הפעם כולם הביאו את ה-100 אחוז שלהם. ברגע שכולם רצים וכולם נותנים הכל, אין טענות לאף אחד. אנחנו מועדון גדול ולכל אחד פה יש את המחויבות שלו, מעבר לזה שיש את המאמן והבעלים והמועדון עצמו. כל מי שרוצה להיות בבית"ר, כולל אותי, חייב לדעת שאם הוא לא ייתן הכול בכל משחק, הוא לא יהיה פה".
פורסם לראשונה: 06:09, 09.06.20