נבחרת ישראל סיימה את משחקי "ההכנה" שלה ועכשיו ממתינה לרגע האמת, בחודש הבא מול סקוטלנד. הערב (שני) הנבחרת הייתה הרבה יותר טובה מיריבתה, הגיעה למספר מצבים מצוינים, אבל פשוט לא הצליחה לשים את הכדור ברשת. בסופו של דבר עילאי אלקייס כבש בדקה ה-90+1 וקבע שוויון 1:1 דרמטי.
בשני המשחקים ישראל חזרה מפיגור ולא הפסידה, אבל בכלל לא בטוח שזה יספיק. למרות זאת, נראה שהשחקנים מרוצים מהיכולת ויכולים לבנות עליה לקראת המפגש המכריע. "כמו שלכם דפק הלב, לנו דפק אפילו עוד יותר", אמר מנור סולומון בסיום. "אני חושב שהיה לנו משחק מצוין היום. חושב שהיה שיפור, עמדנו טוב הגנתית, הגענו להמון הזדמנויות, חבל שהבקענו רק שער אחד. מרוצים מהיכולת, לא מהתוצאה, ממשיכים הלאה".
2 צפייה בגלריה
מנור סולומון
מנור סולומון
"מול נבחרות כאלה משלמים על טעויות". מנור סולומון
(צילום: עוז מועלם)
סולומון הוסיף: אנחנו עובדים קשה, היום עשינו טעות פעם אחת ושילמנו. במשחק הקודם היו יותר טעויות הגנה, עובדים על הדברים האלה, מול נבחרות כאלה על טעויות משלמים ושילמנו, צריכים לשפר את עצמנו. אנחנו עובדים על הדברים, יש לנו אופי, צריכים לשפר את הקטנות שפה ושם סופגים שערים ואת היכולת מול השער. מאמין שחודש הבא נבוא מוכנים".
"תמיד אני מאמין ותמיד אני מקווה להיכנס", אמר אלמקייס הנרגש בסיום. "התחושה מדהימה, להיכנס ולהצליח לעזור לנבחרת. אבל אני בתחושות מעורבות כי אני חושב שהיינו שווים הרבה יותר, פתחנו מצוין, היינו שווים כמה שערים. לצערנו לקחנו רק נקודה, למדנו משני המשחקים האלה ואנחנו ממשיכים קדימה".
2 צפייה בגלריה
עילאי אלמקייס
עילאי אלמקייס
"שמח להיות בנבחרת, כשקוראים אני בא". עילאי אלמקייס
(צילום: עוז מועלם)
הקשר הצעיר המשיך: "כשקוראים לי אני בא, שמח להיות בנבחרת, זאת הנבחרת שלי. כל המשפחה שלי שאיתי כבר שנים במקצוע הזה בעליות ובירידות, וכל האנשים שעבדו איתי ונתנו לי את ההזדמנות, השחקנים, האווירה טובה. זה הרגע המאושר בקריירה עד עכשיו".