ארבעה ימים לפני הדרבי התל-אביבי שאמור להתקיים בבלומפילד, ועדיין קיימת אי ודאות מאחר ובמינהלת קבעו את הדרבי למוצאי השבת, כשבמקביל אמורה להתקיים באצטדיון הופעה של משה פרץ, שכבר מכר את כל הכרטיסים.
במסגרת הופעות האומנים שתואמו להתקיים במהלך הימים הקרובים בבלומפילד פרץ סיכם על הופעתו עוד לפני ההחלטה להקדים את הדרבי. הקדמת המשחק נעשתה לבקשת מאמן הנבחרת וילי רוטנשטיינר עקב המפגש בחמישי הבא מול דנמרק במסגרת מוקדמות מונדיאל 2022.
2 צפייה בגלריה
דרבי
דרבי
הדרבי יידחה לראשון?
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
משה פרץ
משה פרץ
ההופעה תתקיים במועד המקורי? משה פרץ
(צילום: יאיר שגיא)
בהיכלי הספורט טענו כי שוחחו שלשום עם המינהלת שהבהירה להם כי הדרבי יתקיים בראשון, אולם אז למדו דרך התקשורת תחילה כי המשחק הוקדם לשבת, בדיוק לשעה בה אמור פרץ לערוך לראשונה את הופעת הקאמבק שלו מאז שנגיף הקורונה גרם לעולם התרבות להיסגר לחלוטין.
ההערכה היא כי רק במהלך היום תיפתר הבעיה מאחר ומעורבים בעניין סעיפים משפטיים. המינהלת נענתה לבקשת ההתאחדות להקדמת המשחק ועתה ישנו ניסיון לפתור את העניין מול ההפקה של פרץ.
כעת ישנם מגעים בין כל המעורבים בסוגייה, כשבהיכלי הספורט מודים: "פרץ מכר את כל הכרטיסים להופעה שלו בשבת בתשע וחצי, במינהלת עידכנו רק אתמול שהמשחק הוקדם מבחינתם. הצדק יהיה אם ההופעה תתקיים במועדה והדרבי יועבר לראשון, כעת זו כבר פוליטיקה". המינהלת בתגובה: ""המשחק יתקיים במועדו".