מחר (שני, 20:45) ייערך אחד משיאי העונה בכדורגל הישראלי - גמר גביע המדינה שיפגיש בין הפועל באר שבע למכבי פתח תקווה. האדומים יירצו להוסיף גביע שני לארון (זכתה פעם אחת, ב-1997), והכחולים מחפשים זכייה שלישית (האחרונה ב-1952). במקום מסיבת עיתונאים חגיגית, הפעם נערכה מסיבת העיתונאים בזום. הגמר ייערך באצטדיון בלומפילד לראשונה מאז 1996, אז מכבי ת"א ניצחה את הפועל ראשון לציון והשלימה דאבל.
מאמן הפועל באר שבע, יוסי אבוקסיס, שזכה בגביע בשנה שעברה עם בני יהודה, אמר: "הניצחונות על מכבי תל אביב והפועל חיפה נתנו לנו ביטחון. למעט רמזי ספורי אנחנו מגיעים בסגל מלא. עשיתי המון רוטציות בגלל עומס המשחקים. אני רוצה לזכות בגביע בשביל העיר באר שבע ואני רוצה לשמח אותה. לצערנו התרגלנו למשחקים ללא קהל. נקווה שהקהל יחזור מהר".
2 צפייה בגלריה
מסיבת עיתונאים לפני גמר הגביע
מסיבת עיתונאים לפני גמר הגביע
אבוקסיס ולוזון. מי ייקח גביע?
(באדיבות ההתאחדות לכדורגל)
מאמן מכבי פתח תקווה גיא לוזון אמר: "כמאמן אני שואף להגיע כמה שיותר רחוק, גם בגביע. השגנו את מה שרצינו אחרי פגרת הקורונה, הבטחנו עלייה וגמר גביע". על שיתוף שחקני נוער: "אני משתף שחקני נוער כאשר מגיע להם. מחר אתם תראו קבוצה חזקה עם סוללת כוכבים מול קבוצת נוער מחוזקת שלנו. הזרים של הפועל באר שבע הם מעל הליגה".
בלם הפועל באר שבע מיגל ויטור אמר: "לצערי לא הרגשתי את האווירה בעיר בגלל שאני בבידוד. מכבי פתח תקווה קבוצה חזקה מאוד שניצחה קבוצות בליגת העל, אז אין פייבוריטית במשחק הזה".
2 צפייה בגלריה
מסיבת עיתונאים לפני גמר הגביע
מסיבת עיתונאים לפני גמר הגביע
ויטור ובבייב. מי יניף את הגביע?
(באדיבות ההתאחדות לכדורגל)
קפטן מכבי פ"ת אלי בבייב: "הייתה תקופה מאוד קשה בפגרת הקורונה, שמח שעברנו את זה וגם הגענו לגמר. לוותיקים של מכבי פ"ת יש חלק גדול בהצלחה של השחקנים הצעירים בקבוצה. מקווה שנראה מחר את היכולות שלנו. אנחנו לא מתעסקים בשחקן כזה או אחר, אנחנו רוצים מאוד להביא את הגביע. יש לנו אמונה בעצמנו. הפועל באר שבע היא הפייבוריטית למחר וכולם יודעים את זה, אבל אני מרוכזים במטרה שלנו שהיא להביא את הגביע".