לא ייאמן. בני סכנין הפתיעה את כולם והחתימה את בירם כיאל (32) על חוזה לשלוש שנים במועדון. בקבוצה התקשו להאמין שמהלך לצירוף הקשר יוכל לצאת אל הפועל, אך בעזרת אנשי עסקים שסייעו במימון העסקה, כיאל חתם ויצטרף לסגל של העולה החדשה.
השחקן, שחיפש קבוצה מאז שעזב את ברייטון בסיום העונה שעברה, נחת לפני מספר ימים עם משפחתו בארץ והבהיר כי יהיה מוכן לשמוע כל הצעה, כולל מסכנין. שני אנשי עסקים נפגשו בבוקר עם כיאל ואמרו שיסייעו לצירופו בתנאים שלו. הוא ירוויח 80 אלף שקל חודש וגם עשוי לקבל תפקיד מקצועי במועדון בסיום החוזה.
3 צפייה בגלריה
בירם כיאל
בירם כיאל
סכנין הפתיעה את כולם. בירם כיאל
(צילום: getty images)
3 צפייה בגלריה
בירם כיאל
בירם כיאל
משום מקום. כיאל עם המדים החדשים
(צילום: בני סכנין)
מקרה מוזר קרה כשתמונה של כיאל עם סוכנו ומנכ"ל סכנין חאלד דוכי, הופצה ברשתות החברתיות עוד לפני ההודעה הרשמית, ובמועדון טענו שהיא צולמה לאחר שאוהדים פרצו למשרדו של דוכי וצילמו את התמונה: "מביעים התנצלות על פירסום התמונות אשר הקדימו את ההודעה הרשמית". עוד אמרו בקבוצה: "השמחה יצאה משליטה".
מוקדם יותר היום, השחקן אישר ל-ynet שמתקיים משא ומתן מתקדם עם סכנין: "נתתי להם אור ירוק לנהל יחד עם הסוכן שלי משא ומתן עם סכנין. יש סיכוי גדול שאחתום בקבוצה".
כיאל עזב ממכבי חיפה לאירופה ב-2010 ושיחק בסלטיק חמש שנים, במהלכן זכה בשלוש אליפויות ושני גביעים. ב-2015 עבר לברייטון ועזר לה לעלות לפרמייר-ליג. בעונה שעברה הושאל לצ'רלטון מליגת המשנה. עם זאת, הוא נאבק בשנים האחרונות בפציעות.
3 צפייה בגלריה
בירם כיאל
בירם כיאל
חוזר לישראל אחרי לא מעט שנים בחו"ל. בירם כיאל
(צילום: בני סכנין)
במקביל, במועדון נמצאים במשא ומתן עם קשר נבחרת ארובה, גרגור בריינבורג (29), שסיים בקיץ את חוזהו בדה חראפשחאפ מליגת המשנה בהולנד. בריינבורג היה אמור להצטרף ב-2017 לעירוני קריית שמונה אך בסופו של דבר זה לא קרה.
פורסם לראשונה: 16:26, 17.11.20