מכבי חיפה המשיכה היום (שני) במסע הרכש שלה - עם צירופם של בן שהר ודין דוד. שהר ילבש ירוק בשתי העונות הקרובות וכבר יצא עם הקבוצה למחנה האימונים בהולנד.
"מאושר לחתום במועדון מוביל בישראל ששם לו למטרה לזכות בכל תואר אפשר", אמר שהר לאחר החתימה. "תמיד כששיחקתי מול מכבי חיפה והקהל העצום שלה, התחושות והאנרגיות היו עצומות ואני כבר מצפה לחוות את זה מהצד השני". החלוץ הוסיף: "שמח לחבור מחדש לברק בכר והצוות, אחרי שנים מוצלחות יחד ואעשה הכל לסייע לקבוצה בהגשמת השאיפות שלה".
3 צפייה בגלריה
בן שהר
בן שהר
בן שהר. תחנה חדשה בקריירה
(צילום: מכבי חיפה)
המנהל הספורטיבי, גל אלברמן, אמר: "שמחים על צירופו של בן שהר ובוטחים ביכולותיו המוכחות להבקיע שערים. בן יוסיף מניסיונו הרב ברמות הגבוהות ויהיה דמות משמעותית בסגל הקבוצה".
שהר (31) שיחק בעונה החולפת בהשאלה באפואל ניקוסיה וסיים עם שישה שערים ושני בישולים ב-35 הופעות בכל המסגרות. הוא כבר היה לקראת חתימה בהפועל תל אביב, אבל העדיף את ההצעה מהאלופה, במהלך שעורר זעם אצל האקסית.
3 צפייה בגלריה
שוב יחד. בכר ושהר
שוב יחד. בכר ושהר
שוב יחד. בכר ושהר
(צילום: אביהו שפירא)
מדובר בתחנה השלישית שלו בישראל אחרי הפועל תל אביב והפועל באר שבע. שהר שיחק במהלך הקריירה גם בצ'לסי, בק.פ.ר, שפילד וונסדיי, פורטסמות׳, דה חראפסחאפ, אספניול, אוסר, הרטה ברלין, ארמיניה בילפלד ו-ווילם ההולנדית.
שהר הוא לא החלוץ היחיד שהצטרף. גם דין דוד חתם במועדון ל-4 שנים. דוד, שגדל בנהורה, הוא תוצר מחלקת הנוער של מ.ס אשדוד. מאז 2014, הוא נמנה על סגל הקבוצה הבוגרת ורשם 134 הופעות ו-29 שערים (מתוכם, 31 הופעות ו-9 שערים בעונה אשתקד) במדי הקבוצה הדרומית.
3 צפייה בגלריה
דין דוד
דין דוד
חוזה לתקופה ארוכה. דוד
(צילום: באדיבות מכבי חיפה)

לאחר החתימה אמר לאתר הרשמי: "שמח ונרגש להצטרף למכבי חיפה, קבוצה נהדרת עם מטרות ושאיפות לכבוש כל יעד אפשרי. מתרגש ומצפה לחוויה האדירה, לשחק בירוק, בסמי עופר מול הקהל המדהים".
מכבי חיפה החתימה מתחילת חלון ההעברות את שון גולדברג, עלי מוחמד, אורי דהן, איתמר ישראלי והמגן האוסטרלי ראיין סטריין.
פורסם לראשונה: 10:10, 28.06.21