המחאה של אוהדי בני יהודה נגד ההנהלה ומצב הקבוצה הובילה היום (חמישי) לאירוע חמור. מספר אוהדים הגיעו למתחם האימונים בשכונת התקווה, התפרצו למגרש וקיללו את שחקני הקבוצה. לאחר מכן חלקם גם נכנסו לאזור חדרי ההלבשה.
האוהדים האשימו את השחקנים בירידת הליגה, שעשויה להפוך לרשמית כבר ביום שבת (18:00) אחרי המפגש הביתי מול מכבי נתניה ודרשו מהם להוריד את החולצות בטענה שהם לא ראויים ללבוש אותן. אחד משחקני הקבוצה אף הגיע לעימות עם אחד האוהדים. בצוות המקצועי ניסו לחצוץ בין האוהדים לשחקנים.
2 צפייה בגלריה
הפועל חיפה מול בני יהודה
הפועל חיפה מול בני יהודה
אירוע אלים בזמן האימון. אוהדי בני יהודה
(צילום: אורן אהרוני)
ביום ראשון ספגו הכתומים הפסד דרמטי וכואב 3:2 מהפועל חדרה שכלל שלושה שערים מאוחרים. כבר בסיום אותו משחק המתינו אוהדים מאוכזבים מחוץ לבלומפילד וקיללו את הנהלת המועדון והשחקנים.
שלושה מחזורים לסיום העונה בני יהודה מדורגת במקום הלפני אחרון עם 27 נקודות ורחוקה שבע נקודות מחוף מבטחים.
2 צפייה בגלריה
"אוהד את הקבוצה גם כשקשה". אברמוב
"אוהד את הקבוצה גם כשקשה". אברמוב
"אוהד את הקבוצה גם כשקשה". אברמוב
(צילום: אבי רוקח)
בעלי בני יהודה, ברק אברמוב, הגיב: "מועדון הכדורגל, בני יהודה תל אביב, מגנה בחריפות את אירוע האלימות שהתרחש היום על ידי קומץ אוהדים, ואני מדגיש קומץ אוהדים, שהתנהג בצורה מבישה חמורה ואלימה. זה לא מדגם מייצג של אוהדי בני יהודה שרובם אוהדים מסורים, נאמנים ואוהבי הקבוצה נטו, באש, במים ובכל מצב".
אוהדים יקרים, אני הבעלים של הקבוצה ואוהד אותה בכל ליבי ונשמתי, גם שקשה ולא הולך והעונה הכל קשה ולא הולך. למרות זאת אני לא נוטש שקשה. בימים הקרובים, לאחר שתתבהר תמונת הירידה באופן סופי, אכנס מסיבת עיתונאים מסודרת ובה אפרוס את התוכניות המפורטות לקידום הקבוצה והמועדון. תוכניות מקצועיות לקידום מחלקת הנוער ודור העתיד של המועדון. עד אז אבקש מכם אוהדים יקרים לבוא לעודד ולהתנהג באיפוק ובסובלנות".
גם מינהלת הליגות וארגון השחקנים הוציאו הודעה רשמית: "אנו מגנים בכל תוקף את התקיפה האלימה שבוצעה היום כנגד השחקנים באימון בני יהודה. שום נסיבות ספורטיביות או בכלל, לא יכולות להוות הצדקה להתנהגות שכזו. אנו קוראים למשטרת ישראל לבצע חקירה מהירה ומעצרים כנגד המתפרעים".