בהפועל חדרה ממתינים לתשובתו של יו"ר ההתאחדות לכדורגל ברשות הפלסטינית, ג'יבריל רג'וב, לגבי שיחרורו קפטן נבחרת פלסטין המגן עבדאללה ג'אבר שחתם כבר בקבוצה אך לא יכול לשחק כי טופס השיחרור שלו מההתאחדות הפלסטינית. המגן השמאלי צפה אתמול בחבריו מהיציע מפסידים 2:1 למכבי חיפה. ייתכן כי בשל הסאגה, הקבוצה של שרון מימר תוותר עליו.
ג'אבר אמר אתמול: "הכוונה שלהם היא לעכב אותי כמה שיותר, הכל פוליטיקה. הם בקושי עונים ומנסים להתחמק ממני. אני מקווה שבסופו של דבר הדברים יסתדרו. כי אני בסך הכל רוצה לשחק כדורגל".
1 צפייה בגלריה
עבדאללה ג'אבר
עבדאללה ג'אבר
עבדאללה ג'אבר
(צילום: ראובן שוורץ)
בסביבתו של ג'אבר אמרו: "בוא נקרא לילד בשמו .העובדה שמדובר בקבוצה יהודית היא זו אשר מעכבת את השחרור שלו וחבל שכך. אם זה היה לסכנין לא היתה בעיה ועובדה ששוער סכנין, ראמי חמאדה, לא נתקל בקושי לקבל את השחרור והוא כבר משחק".
פיראס אבו הילל' מנכ"ל ההתאחדות הפלסטינית, אמר בשיחה ל-ynet :"הטענות לא נכונות ונגועות בגזענות. אנחנו עובדים לפי הנהלים וחדרה מנסה להסיט את הדיון מאי הסדרים שבהחתמת ג'אבר. יש הבדל גדול מבחינה משפטית מהמצב של ראמי חמאדה, שכן הוא השלים את כל חובותיו למועדון הקודם שלו. אם לעבדאללה וחדרה יש מסמכים שמוכיחים כי זה המצב גם אצלו, הוא יוכל לעבור. אף אחד לא יכול למנוע ממנו את זה".