המחזור ה-11 בליגה הלאומית נערך היום (שישי) עם שבעה משחקים. המשחק הנוסף בין הפועל רעננה למ.ס כפר קאסם, בוטל בעקבות מספר מקרי הדבקה בקורונה אצל כפר קאסם. המנצחת הגדולה של המחזור היא נוף הגליל, שטיפסה למקום הראשון אחרי 1:5 מרשים מול האחרונה בטבלה, הפועל כפר שלם.
אלי בלילתי העלה את נוף הגליל ליתרון כבר בדקה הרביעית ומתיאוס לימה הכפיל (18), כאשר מי שבישל את שני השערים היה והיב חביבאללה. גם המחצית השנייה הייתה בשליטה מוחלטת של המארחת. עודד צ'קול השלים צמד (68 ו-82) וגם ויבגני ברקמן השתתף בחגיגה (75). מייקל אולהה כבש שער ניחומים (84).
2 צפייה בגלריה
ירון הוכנבוים
ירון הוכנבוים
ירון הוכנבוים. ניצחון מרשים
(צילום: אורן אהרוני)
הפועל עפולה מהתחתית רשמה ניצחון שני ברציפות, הפעם 0:1 מפתיע על הפועל רמת גן בבית. ישראל ראש האורח החמיץ פנדל (15) והפועל ר"ג שילמה את המחיר משער של דודו ביטון (48).
הפועל איכסל טיפסה למקום השני בזכות 1:2 בחוץ על הפועל אום אל פאחם. ג'וף גאירה העלה את א.א. פאחם ליתרון (40), אבל החבורה של אלירן חודדה הפכה עם שני שערים מהירים בפתיחת המחצית השנייה. ז'וליו סזאר נגח פנימה את השוויון מבישול של תימור אביטן (47). שתי דקות לאחר מכן אביטן השלים מהפך עם פנדל מוצלח. איכסל קיבלה פנדל נוסף אותו החמיץ סזאר (65).
2 צפייה בגלריה
ג'וף גאירה
ג'וף גאירה
ג'וף גאירה. חגג מוקדם מדי
(צילום: גיל נחושתן)
בית"ר ת"א/בת ים הביסה 0:3 את נס ציונה. אמיר ברקוביץ כבש את הראשון (27), רואן לנקסטר (68) ויניב מזרחי (90) הוסיפו. סאהר תאג'י מנס ציונה הורחק (55).
הפועל ראשון לציון ניצחה 0:2 את אחי נצרת. יגיל אוחנה (8) ואורי זוהר (10) הבקיעו לכתומים. המשחקים הפועל רמה"ש והפועל ירושלים, וכן הפועל פ"ת והפועל עכו נפרדו ב-0:0.