לא שקט בהפועל חדרה. בעקבות התבוסה (3:0) אתמול (שני) לבני סכנין בסיבוב ח' של גביע המדינה. נשמעו קולות זועמים כבר אמש בחדר ההלבשה לכיוון חלק גדול משחקני הקבוצה על היכולת הדלה שהציגו במהלך המשחק.
"פשוט יכולת מבישה וחוסר מחויבות של השחקנים. שכל אחד יבין שיהיו לזה השלכות", אמר גורם בכיר במועדון. המאמן, מנחם קורצקי, מתכוון לקיים שיחה עם השחקנים במהלכה יעמוד על הטעויות שנעשו בהפסד. מי שצפויים לשוב לסגל של קורצקי בשבת הם המגן דיא לבאבידי והקשר מוחמד אוסמן.
2 צפייה בגלריה
מנחם קורצקי
מנחם קורצקי
יקיים שיחה עם השחקנים. קורצקי
(צילום: ראובן שוורץ)

סכנין חוגגת: "התגעגענו לטעם הניצחון"

אחרי חמישה משחקים ללא ניצחון - בבני סכנין חגגו 0:3 מרשים על חדרה ועלייה לשמינית גמר גביע המדינה. "אין ספק שזה יכול לתת לנו דחיפה להמשך. התגעגענו לטעם הניצחון, אבל אם המומנטום לא ימשך - זה כאילו שלא עשינו כלום", אמרו במועדון
בסכנין החמיאו לכובש הצמד נייג'ל האסביינק ולמאמן, ניסו אביטן, שהקפיד לתת דגש על נושא ההתקפה, שהייתה אנמית לאחרונה. בין היתר זימן אליו המאמן את שחקני ההתקפה לשיחות אישיות בהם שמע והשמיע להם את דרישותיו.
2 צפייה בגלריה
האסלביינק
האסלביינק
מחמאות אחרי הצמד. האסלביינק
(צילום: שרון צור)
בקבוצה יחלו את ההכנות למפגש הליגה מול הפועל חיפה, כאשר המטרה היא להיחלץ מהקו האדום. בסכנין מקווים כי בירם כיאל ואוסאמה חאלילה יהיו כשירים.