ועדת האיתור צפויה למנות לכל היותר בתוך שבועיים את המאמן הלאומי הבא, כשמאחורי הקלעים הקרב על התפקיד עדיין פתוח.
ועדת האיתור התכנסה היום (רביעי) כדי לקבוע מטרות ויעדים למאמן הבא ותקיים פגישה נוספת, שרק לאחריה ימפו את המועמדים המתאימים ביותר. במהלך השבוע הבא יתקיימו הראיונות, כשבשלב הסינונים הראשון יהיה זה המנהל הטכני וילי רוטנשטיינר שיראיין את המועמדים, יגיש דוחות מסודרים ולאחר מכן יזמנו חברי ועדת האיתור את המועמדים הסופיים.
2 צפייה בגלריה
אורן חסון
אורן חסון
אורן חסון
(צילום: ראובן שוורץ)
במהלך הפגישה היום הציג רוטנשטיינר את הקריטריונים המרכזיים לבחינת המאמן הלאומי המיועד. בהתאם להם ופרמטרים אחרים, מיפו חברי הוועדה את המועמדים הפוטנציאליים לאימון הנבחרת. מההתאחדות נמסר: "הוועדה תקיים שתי פגישות נוספות בשבוע הבא, בימים ראשון ורביעי, בהן ייבחן באופן נקודתי כל אחד מהמאמנים שנמצאו מתאימים, יצומצם מספר המועמדים ויוחלט את מי מהם לזמן לראיונות עם המנהל הטכני".
בהתאחדות מבינים כי אימוני הקבוצות יחודשו בימים הקרובים, ולכן המהלך יהיה מהיר, בין עשרה ימים לשבועיים כאמור. המועמד יהיה כמובן ישראלי ויחתום על חוזה של 50 אלף שקל לחודש, מחצית משכרו של אנדי הרצוג.
כפי שפורסם אתמול ב-ynet, אברם גרנט החליט להגיע לראיון עם רוטנשטיינר בשבוע הבא, והביע את עמדתו: "זכות גדולה לאמן את הנבחרת, אגיע לראיון ברגע שאוזמן אליו. יש לנו סיכוי לעלות דרך פלייאוף היורו, מאמין בעצמי ובסגל. הריגוש באימון הנבחרת גדול מכל גמר אחר שהייתי בו. הניסיון הבינלאומי והכרת הכדורגל הבריטי מעניקים לי את התחושה שאפשרי לעשות את מה שאחרים לא מאמינים בו". במקרה שגרנט ייבחר, מרקו בלבול ישמש כעוזרו.
2 צפייה בגלריה
אברם גרנט
אברם גרנט
אברם גרנט
(צילום: אמיר מאירי)
בוועדה הוחלט מראש שלא לזמן את רוני לוי, בין היתר אחרי דבריו של משה חוגג על התנהלותו בבית"ר ירושלים וגם בשל הנוכחות בפאנל של יו"ר המועדון, אלי אוחנה. למעט אבוקסיס שהוגדר מראש כמועמד המוביל, למרות שדבר בעניינו לא נקבע, יזומן בוודאות גם ניר קלינגר. ייתכן שגם רן בן שמעון יזומן ואולי מועמד נוסף.
פורסם לראשונה: 06:36, 15.07.20