רכש שני להפועל כפ"ס. הקבוצה סיכמה עם הקשר האנגלי ג'יימי הופקאט (28), ששיחק בשנים האחרונות בליגה השוודית במדי אוסטרסונד וסנדסבל. במועדון עושים מאמצים להביאו לארץ למרות הסגר על נתב"ג.
הופקאט יהיה הזר השני שהצטרף אחרי שקודם לכן הקבוצה החתימה את הליטאי דומינטאס שימקוס. הוא עזב את סנדסבל למרות שחתם בה באוגוסט האחרון על חוזה לשנתיים וחצי.
1 צפייה בגלריה
ג'יימי הופקאט ב-2018
ג'יימי הופקאט ב-2018
ג'יימי הופקאט במדי אוסטרסונד מול ארסנל ב-2018
(צילום: AP)
אחרי הניצחון 1:3 על בני יהודה תשחק מחר הפועל כפר סבא מול מכבי נתניה (20:00). אלישע לוי, שינסה לרשום ניצחון שלישי ברציפות, לא מתכוון לבצע שינויים בהרכב. במרכז ההגנה יפתח שוב סודיק אטנדה לצידו של איתי שור. בחלק הקדמי ימשיכו אמאדו סוקונה ולוואגה קיזיטו והקפטן עומר פדידה יישב על הספסל.
אלישע לוי אמר לקראת המשחק: "המטרה הראשונית שלנו היא להתרכז בכל משחק לגופו. נשחק מחר מול קבוצה טובה, מהירה והתקפית. אנחנו בגישה שאנחנו יכולים לנצח בכל מקום, ונעשה הכל כדי לנצח גם במפגש הזה. אנחנו תמיד שואפים להשתפר. הכי חשוב מבחינתי זה לחפש את האיזון בין משחק ההגנה למשחק ההתקפה. אנו רואים יותר איומים שלנו על שער היריבה, אבל אני מדגיש שהכי חשוב במצב שלנו זה לצאת עם נקודות בכל משחק. הבסיס הטוב שלנו מביא נקודות ויעשה את המקסימום גם בהמשך".
רז כהן: "אנחנו מגיעים מאד דרוכים ויודעים מה אנחנו רוצים מעצמנו. אנחנו מכירים את מצבנו בטבלה ונעשה את הכל כדי לרשום ניצחון ולשפר עמדות. אנחנו מכבדים מאד את היריבה, ראינו ולמדנו אותה, אבל מתכוננים כפי שאנו עושים לפני כל משחק. אנחנו מתעסקים בעצמנו. אני מרגיש שהביטחון חוזר, שאני מפיק יכולת כפי שמצפים ממני. אנחנו מקווים להמשיך כך ואף להשתפר".