מכבי תל אביב נושמת לרווחה. האלופה כבר ראתה את ההפסד השני ברציפות בליגה מגיע כשהפועל חיפה עלתה ליתרון 2:3, אבל מהפך דרמטי בדקות הסיום, כולל שער ניצחון של יונתן כהן בפנדל עמוק בתוך תוספת, סידר לצהובים ניצחון חשוב. הבעיה היא שזה לא מספק אף אחד בקבוצה ובעיקר לא את המאמן יורגוס דוניס.
"אני מסכים שעבור האוהדים הנייטרלים והקהל הרחב זה היה משחק מדהים. בשבילנו, ובמיוחד בשבילי, אני לא יודע כמה שנים איבדתי מהחיים שלי", אמר דוניס הנסער בסיום. "ניסינו לשמור על הרוח והאופי, והצלחנו לשנות את המשחק ברגע האחרון. בהתקפה עשינו הרבה דברים, בהגנה היינו חלשים מאוד. נצטרך לעבוד חזק מאוד, כי המצב שלנו קשה מאוד על פי מה שראיתי היום".
2 צפייה בגלריה
יורגוס דוניס
יורגוס דוניס
מרוצה מהתוצה, לא מהיכולת. יורגוס דוניס
(צילום: עוז מועלם)
היווני המשיך: "היום ניסינו לתת לכמה שחקנים לנוח. הרבה שחקנים שיחקו הרבה משחקים, הם לא היו במצב הכי טוב למשחק. המשחק היה אסון מבחינה הגנתית, אבל הצלחנו לשמור על האופי והרוח עד הסוף ולנצח".
"היה משחק חוויה לצופים, אבל בשבילנו זה ממש לא משמח", אמר יונתן כהן שכבש צמד, כולל את שער הניצחון בתוספת הזמן. "אני בכלל לא מסופק ממה שהיה פה. תוצאה כיפית, לקחנו שלוש נקודות אבל אנחנו חייבים להשתפר, במיוחד בחלק ההגנתי".
2 צפייה בגלריה
יונתן כהן חוגג עם החברים
יונתן כהן חוגג עם החברים
"בכלל לא מסופק ממה שהיה פה". יונתן כהן חוגג עם החברים
(צילום: עוז מועלם)
כהן הוסיף: "הלו"ז שלנו מאוד לא פשוט, אני לא יודע מי דאג לזה. המינהלת לא התחשבה בנו בכלל לדעתי, במיוחד בזמן שאנחנו משחקים באירופה משחקים קשים. אנחנו מתמודדים עם מה שיש, באנו לפה באמת עם עייפות ושחקנים שלא שיחקו הרבה זמן, שמח שניצחנו אבל זה ממש לא מספק".
"אני רוצה שכל הקבוצה הזאת תהיה מאוחדת, גם כשאנחנו בפיגור אנחנו לא נשברים. תמיד אנחנו ביחד, גם בתוצאות לא טובות, אבל אנחנו ממשיכים קדימה".
על שער הניצחון: "רגיל, כמו כל פנדל. לא נלחץ משום דבר".