שר הבריאות יולי אדלשטיין ושר התרבות והספורט חילי טרופר סיכמו היום (ראשון) כי הכדורגל בארץ ייפתח ב-29 באוגוסט, בהתאם למתווה שיאושר בימים הקרובים עם ההתאחדות לכדורגל.
כמו כן, הוחלט כי משחקים בינלאומיים (אירוח משחקים ויציאה למשחקי חוץ) יתקיימו לפי המתווה המוסכם של אופ"א ופיב"א. השרים קראו לאוהדי הכדורגל והכדורסל לשמור באופן מוקפד ביותר על הנחיות התו הסגול. זלזול בהנחיות יביא לסגירה מהירה של המשחקים.
3 צפייה בגלריה
יונתן כהן מול סיינסברי
יונתן כהן מול סיינסברי
נראה אותם בסוף אוגוסט
(צילום: ראובן כהן)
3 צפייה בגלריה
חילי טרופר
חילי טרופר
שר התרבות והספורט חילי טרופר
(צילום: עוז מועלם)

זרים חדשים יורשו להתאמן בארץ

מינהלת הליגה בכדורגל הגיעה מוקדם יותר היום לסיכום עם משרד הבריאות על אישור חריג ליציאה לאימונים עבור שחקנים ומאמנים אשר הגיעו/חזרו מחו"ל ונמצאים בבידוד ביתי של 14 ימים בהתאם להנחיות משרד הבריאות. הדבר אמור לסייע לקבוצות להחתים שחקנים ומאמנים זרים בלי לפגוע בהכנות לעונה הבאה.
השחקנים שיגיעו יוכלו להשתתף באימונים ב-14 הימים הראשונים בארץ, אולם בנפרד מחבריהם לקבוצה ולא באותו זמן שהם מתאמנים. האימונים יהיו ללא מגע פיזי והם יצטרכו לשמור על מרחק שני מטרים.
3 צפייה בגלריה
ארז כלפון
ארז כלפון
יו"ר המינהלת ארז כלפון
(צילום: ראובן שוורץ)
המאמנים והצוות מקצועי יוכלו להעביר את האימונים בהתאם לתנאים הבאים: המאמן יוכל מביתו לצאת לאימון הקבוצה בלבד ולא לשום מטרה אחרת. במהלך כל שהותו מחוץ לבית, לרבות בעת העברת האימון, יעטה המאמן מסיכה. במהלך כל שהותו מחוץ לבית, לרבות בעת העברת האימון, ישמור המאמן על כללי הריחוק החברתי. ועל מרחק של לכל הפחות שני מטרים ובכל מקרה לא יבוא במגע עם השחקנים, גם לא לצרכי הדגמת תרגילים
פורסם לראשונה: 10:42, 26.07.20