רכש שלישי לבני סכנין. אחרי מוטי ברשצקי והשוער ראמי חמאדה צורף לסגל של אלדד שביט גם המגן השמאלי אקוום אוטין, שהושאל לעונה אחת ממכבי חיפה.
כעת ינסו במועדון להגיע לסיכום על צירופו של זר נוסף. שמו של הבלם הקולומביאני אוסבלדו הנריקס (31), הנחשב לשחקן חופשי, הוזכר כמועמד. הנריקס שיחק עד לינואר האחרון בואסקו דה גמה הברזילאית וכמו כן לבש בעבר את מדי ספורט רסיפה (ברזיל), מיליונריוס (קולומביה) וקררטרו המקסיקנית. הוא לא שיחק בחצי השנה האחרונה ולפני שבועיים הוזכר גם כמועמד לקרלה בלייסטרס מהודו.
3 צפייה בגלריה
דוד אלטינס מול איקוום אוטין
דוד אלטינס מול איקוום אוטין
חיזוק נוסף לסכנין. אוטין
(צילום: ראובן שוורץ)
3 צפייה בגלריה
אוסבלדו הנריקס במדי קררטרו ב-2013
אוסבלדו הנריקס במדי קררטרו ב-2013
לא שיחק מאז ינואר. אוסבלדו הנריקס במדי קררטרו ב-2013
(צילום: AP)
בגזרת הישראלים ינסו בסכנין להגיע להבנות עם מכבי חיפה לגבי צירופו של מקסים פלקושצ’נקו, שלא נמצא בתוכניות של ברק בכר. כבר עתה ברור שסכנין לא תוכל לעמוד בשכרו הגבוה יחסית של הקשר (בסביבות 180,000 דולר בעונה), מה גם שהוא מבוקש בקבוצות נוספות כמו הפועל חדרה. האחרונה הבהירה גם היא שלא תוכל לעמוד בתשלום שכרו ללא השתתפות מצידה של מכבי חיפה.
בסכנין ממתינים לאישור הסופי לאירוח משחקים באצטדיון דוחא. היום (רביעי) צפוי להגיע נציג ממנהלת הליגה ומנהל הבטיחות על מנת לאבחן מקרוב את כשירות האצטדיון. גם נציג המשטרה צפוי להגיע ולאחר מכן יוגש התיק עם כל האישורים.
3 צפייה בגלריה
מקסים פלקושצ'נקו
מקסים פלקושצ'נקו
סכנין תתקשה לעמוד בשכרו של פלקושצ'נקו
(צילום: ראובן כהן)
מנהל האצטדיון, חוסין אבו יונס, אמר ל-ynet: "האצטדיון נמצא במצב מצויין ומתחוזק היטב. אנחנו תקווה שהוא יאושר על מנת לפתוח את הליגה כמו שצריך".