עירוני קריית שמונה זכתה בכל הקופה: חצי מיליון שקל הכנסות ממכירת הכרטיסים אמש (רביעי) ב-1:1 הביתי מול מכבי חיפה זה ללא ספק אחד השיאים של המועדון. תוסיפו לזה את שער השוויון הדרמטי בתוספת הזמן שהוכיח כמה ספורטיבית החבורה של קובי רפואה וארגון מופתי של משחק נפיץ עם פוטנציאל לאסון נוכח כמות האוהדים הגדולה שרצתה להגיע לעיר.
הבעלים איזי שרצקי לא הגיע למשחק, אך אחיו אפי שנכח ביציע התמוגג מהספורטיביות שקבוצתם ק"ש הפגינה. אחרי שניצחה את מכבי ת"א כבר, ק"ש הוכיחה גם לחיפה שהיא לא תפאורה: "הראינו לכולם שק"ש זה מועדון עם כבוד, עם מסורת ולא חוגגים עליו, בטח לא בבית. באנו כמו גברים ונלחמנו. היינו שווים יותר מתיקו, לא נפלנו לרגע במהלך המשחק ממכבי חיפה", אמר שחקן בק"ש.
1 צפייה בגלריה
מייקל אמאנגה חוגג עם החברים
מייקל אמאנגה חוגג עם החברים
מייקל אמאנגה חוגג עם החברים
(צילום: עוז מועלם)
האיש של המשחק היה ללא ספק מייק אמאנגה, שכבש שער בכורה בבוגרים וסידר את השוויון הדרמטי. אבל למרות הכל הוא לא צפוי להמשיך במועדון שלא מתכנן לממש עליו את האופציה. הסיבה המרכזית היא שהחלוץ, שמשחק בעיקר בקבוצת הנוער, לא הרשים.
צמד הבלמים אורי דהן ועידן נחמיאס שוב הוכיחו כמה כישרון יש להם. נחמיאס צפוי לעזוב בסיום העונה ככל הנראה לקבוצה מעבר לים, בעוד דהן לא האריך חוזה כרגע וקבוצות רבות מתעניינות בשרותיו. גם סאקו טורה ששייך לחיפה הציג משחק נהדר והיה מהטובים בק"ש. קובי רפואה שזהו משחקו האחרון במגרשה הביתי של קבוצתו זכה למחמאות: "קובי הוציא מים מהסלע עם הקבוצה הזו, עם תקציב נמוך בחצי מהעונה חולפת הוא העמיד קבוצה שלא הייתה פה שנים", שיבח גורם במועדון את המאמן.