הפועל באר שבע הודיעה בצהריים (שני) על הארכת החוזה של הקפטן מיגל ויטור בעונה נוספת. בכך ישלים הבלם הפורטוגלי שבע עונות במדים האדומים. "אני שמח ומאושר לחתום על הארכת חוזה לעונה נוספת עם סרט הקפטן על הזרוע", אמר ויטור. "מצאתי במועדון הזה בית ואני מלא הערכה על התמיכה שאני מקבל מאנשיו ומהקהל העצום של הקבוצה".
אלונה ברקת הוסיפה: "מיגל הצטרף אלינו בקיץ בשנת 2016, הפך במהרה לאחד השחקנים הדומיננטיים בקבוצה ולפיכך קיבל את סרט הקפטן. במשך כל תקופתו במועדון, גילה מקצועיות, מנהיגות, צניעות ואהבה גדולה למועדון ולעיר". כעת יתפנו בב"ש למשימה הבאה שלהם - הארכת החוזה של הפורטוגלי הנוסף בקבוצה, ז'וזואה.
5 צפייה בגלריה
מיגל ויטור חוגג
מיגל ויטור חוגג
ויטור. סמל
(צילום: הרצל יוסף)
עוד קודם לכן היום, ב"ש נכנסה לעידן חדש, עידן רוני לוי. נכון, המאמן חתם במועדון כבר בשבוע שעבר, אבל אתמול בהפסד 1:0 למכבי ת"א במסגרת סיבוב ח' של הגביע טרם עמד על הקווים וראה מהיציע את עוזרו אליניב ברדה מדריך את השחקנים.
"התחושות שמחות, כיף לחזור למגרשים ולמועדון כזה גדול כמו הפועל באר שבע", אמר רוני לוי. "יש לי הרבה מוטיבציה להתחיל. מהרגע הראשון שנפגשתי עם אלונה היה חיבור טוב מאוד בין שני הצדדים. מצאתי במקום הזה אנשים שרעבים להצלחה, להתקדמות ועשייה טובה".
5 צפייה בגלריה
רוני לוי באיומן הבכורה שלו כמאמן הפועל ב"ש
רוני לוי באיומן הבכורה שלו כמאמן הפועל ב"ש
רוני לוי באימון הבכורה שלו כמאמן הפועל ב"ש
(צילום: הפועל באר שבע)
5 צפייה בגלריה
רוני לוי באיומן הבכורה שלו כמאמן הפועל ב"ש
רוני לוי באיומן הבכורה שלו כמאמן הפועל ב"ש
"יחד אפשר לעשות דברים טובים". לוי והצוות המקצועי באימון היום
(צילום: הפועל באר שבע)
המאמן המשיך: "אליניב ברדה ומאור מליקסון היו שחקנים שלי בעבר ואתה רואה את הרצוןהמוטיבציה והמקצוענות שלהם. אסי רחמים עוגן חשוב במועדון. יש כאן הרבה עבודה אבל יחד עם זאת אפשר לעשות דברים טובים. כדי להשיג את הכרטיס לאירופה נצטרך לעבוד קשה ולנצח".
בינתיים במועדון מנסים לשמור על אופטימיות למרות שאיבדו את התואר בו זכו בעונה שעברה. "זה היה המשחק הכי טוב שלנו בתקופה האחרונה. השחקנים הראו רצון גדול שהפעם גם לווה ביכולת טובה. שיחקנו נגד קבוצה מצוינת ולא נראינו פחות טוב ממנה. לא הגיע לנו להפסיד במשחק הזה", אמר בסיום בכיר במועדון.
במועדון הגדירו אתמול במדויק את המשימה של לוי לאחר ההדחה מהגביע וגורם אמר: "אנחנו חייבים להשיג את הכרטיס לאירופה דרך הליגה. זה לא יהיה קל, אבל המטרה היא לסיים במקום השלישי, אחרי מכבי חיפה ומכבי תל אביב".
שחקני הסגל סובלים כבר תקופה ארוכה ממכת פציעות שאתמול אף החמירה, כשאחד השחקנים החשובים בסגל, הקשר האחורי מריאנו בריירו, שבר ממש עם סיום המחצית הראשונה את עצם הבריח שבכתף. עדיין לא ברור אם הוא יצטרך ניתוח, אך ההערכה היא שהוא בכל מקרה ייעדר למספר חודשים ולמעשה גמר את העונה.
5 צפייה בגלריה
שחקני הפועל באר שבע
שחקני הפועל באר שבע
למרות ההפסד, אופטימיות בהפועל ב"ש
(צילום: עוז מועלם)
מדובר במכה מקצועית קשה, שכן הוא היה הקשר האחורי הבכיר בסגל. בריירו, שהגיע בקיץ כשחקן זר מארגנטינה, ולאחרונה, בעקבות שורשיה היהודיים של סבתו, קיבל אזרחות ישראלית ופינה מקום לזר נוסף.
גם אתמול, כששיחק, היה אחד הטובים בב"ש ואף הציל שער בטוח כשגלש כדור שהתגלגל לרשת ומנע ממנו להיכנס ממש ברגע האחרון. בקיץ אמורה באר שבע להחליט אם להשלים את רכישתו מראסינג קלוב. עד אתמול היה ברור שהאופציה תמומש, אך מבחינה רשמית זה טרם קרה. עכשיו במועדון, בעקבות הפציעה, שוקלים את צעדיהם מחדש.
מלבד בריירו, רשימת השחקנים הפצועים בסגל כוללת גם את אלטון אקולטסה, ג'ונתן אגודלו, סינטיהו סלליך, שון גולדברג, אור דדיה ואפילו הקשר הברזילאי החדש, פארליי רוסה, שהתלונן על רגישות בשריר הירך.
אתמול גם הבלמים איתן רצון ולואי טהא התלוננו על כאבים בשרירים. הבלם מיגל ויטור גם הוא פצוע, אך הקפטן נכלל בסגל ועשוי לחזור להרכב כבר ביום ראשון למשחק הליגה נגד בית"ר ירושלים. הכוכב הפורטוגלי ז'וזואה ודוד קלטינס ישובו ל-11 לאחר שסיימו לרצות עונשי הרחקה.
מנגד, הרכש הנוצץ חאתם אל-חמיד ערך אתמול הופעת בכורה מחודשת כשנכנס במחצית במקום בריירו. אל-חמיד, שלא נמצא בכושר משחק, הציג במחצית אחת את הוורסיטיליות שלו כשהספיק לשחק בשלוש עמדות שונות: קשר, בלם ומגן ימני.
5 צפייה בגלריה
אל חמיד בפעולה
אל חמיד בפעולה
הראה את הוורסטיליות שלו. אל-חמיד
(צילום: עוז מועלם)
סיבות לאופטימיות העניקו גם מרסלו מלי, שבמחצית הראשונה נראה טוב מאוד, והבלם עמית ביטון, שעבר שיקום ללא ניתוח מקרע ברצועה הצולבת בברכו ופתח לראשונה העונה בהרכב כמגן ימני. שגיב יחזקאל, בהופעה השנייה שלו בקבוצה, היה השחקן המסוכן ביותר בחלק ההתקפי, אך הוא גם רשם החמצה גדולה במצב של 0:0.
פורסם לראשונה: 07:22, 22.02.21