רכש מרשים למכבי תל אביב. כפי שפורסם ב-ynet, החלוץ הסרבי אלכסנדר פשיץ' חתם באלופת ישראל ויחזק אותה בשלב הבתים בליגה האירופית.
החלוץ (28) הצטרף בהעברה חופשית מ-אל איתיחאד ג'דה הסעודית, וחתם על חוזה לשנה אחת עם אופציית הארכה לעונה נוספת. "שמעתי המון על מכבי מאורוש ניקוליץ', פרדראג ראיקוביץ' וניקולה מיטרוביץ'", סיפר לאחר החתימה. "הם אמרו לי שמכבי תמיד מתמודדת על כל התארים ואני נרגש להצטרף למועדון כה גדול". הוא העדיף את ההצעה מישראל על פני זו שקיבל מסוצ'י הרוסית.
2 צפייה בגלריה
פשיץ'
פשיץ'
העדיף להגיע למכבי
(צילום: מכבי תל אביב)
יורגוס דוניס הוא זה שלחץ על החתמת פשיץ', ששיחק בכל הנבחרות הצעירות של סרביה, בין היתר בשל הסגנון שלו שמתאים לשיטת המשחק של המאמן היווני, כשמדובר בחלוץ שמתנשא לגובה של 1.90 מטר.
רק לפני שנתיים נמכר פשיץ' תמורת 4.2 מיליון אירו מהכוכב האדום, עימה לקח אליפות וזכה במלכות השערים עם 25 כיבושים, לאל-איתיחאד הסעודית, אולם הוא לא השתלב שם והושאל לשחק בעונה שעברה בליגה בדרום קוריאה, שם כבש עשרה שערים.
ההודעה בעמוד הטוויטר של מכבי ת"א
אחד היתרונות של פשיץ' מבחינת מכבי קשור להתרת חוזהו באל-איתיחאד, שהפך אותו לשחקן חופשי, מה שאפשר לו להגיע ללא תמורה. פשיץ' תובע את קבוצתו הסעודית על מספר משכורות שהיא חייבת לו. במכבי כבר פנו למשנה למנכ"ל המינהלת, ניר ינקלביץ', וקיבלו אישור להנחית את החלוץ בארץ בעת הסגר.
2 צפייה בגלריה
אלכסנדר פשיץ'
אלכסנדר פשיץ'
נעשתה פנייה למינהלת כדי שיעזרו להנחית אותו בארץ. פשיץ' (מימין)
(צילום: getty images)
מדובר בחלוץ בעל רזומה לא רע בכלל. הוא שיחק בעבר בטולוז ואף רשם מספר הופעות באטאלנטה האיטלקית. המטרה במכבי גם להחתים בלם זר. פדריקו ונאנסיו (27), שהיה אחד המועמדים, לא יגיע אחרי שעזב את גימראיש הפורטוגלית והצטרף ללוגו הספרדית. במקביל, הצהובים מנסים להחתים את הבלם הספרדי, לואיס הרננדס, ששוחרר אמש ממלאגה.
אחרי שעברו גם אתמול בדיקות קורונה, זאת בשל העובדה שגם דן ביטון נמצא חיובי לנגיף, ישנו לחץ נוסף במועדון מאפשרות כי יימצאו נדבקים נוספים היום.
ההדבקה של חלק משחקני מכבי גרמה לכך שהשחקנים שהיו אמורים לעזוב אותה לקבוצות באירופה, ככל הנראה יישארו במועדון. בין היתר מדובר על דן גלזר, שהיה מבוקש במספר קבוצות ונראה כי ימשיך בצהוב. בכל מקרה, אחרי שיימצאו שליליים ויעברו בדיקת לב-ריאה, יוחזרו הנדבקים בצורה הדרגתית לאימונים.
פורסם לראשונה: 06:56, 04.10.20