בני סכנין ממשיכה למחות נגד מינהלת הליגה במטרה לבטל את תוצאת המשחק מול מכבי נתניה (7:0), במה שהם מכנים כ"משחק הקורונה".
בסכנין דורשים לקיים משחק חוזר ובינתיים ממשיכים לאסוף באמצעות פרקליט המועדון חומרים הקשורים לאותו משחק, כולל מספר הנדבקים במועדון בנגיף, עדויות של שחקנים שחשו לא טוב לפני המשחק ויצאו חיוביים לאחר מכן, והתכתבויות של משרד הבריאות לגבי בידוד, מה שלטענת אנשי סכנין גרם לבלבול מוחלט.
2 צפייה בגלריה
שחקני בני סכנין
שחקני בני סכנין
שחקני בני סכנין
(צילום: ראובן שוורץ)
ל-ynet נודע הבוקר (רביעי) כי במידה והמנהלת לא תקבל את הבקשה לביטול המשחק, בסכנין מתכוונים לפנות לבית המשפט המחוזי. "הטעות שלנו הייתה שכמה שעות לפני המשחק מול לא ביקשנו צו מניעה כנגד המינהלת, וכך הייתה נמנעת כל המבוכה הזו", אמר גורם בכיר במועדון והוסיף: "נפנה לבית המשפט ונביא בפניו את הנתונים. התרענו ואמרנו ואף אחד לא הקשיב. יש תקדימים והכל אפשרי. אם היינו מנצחים במשחק? גם היינו עותרים. אנחנו מבינים את הרצון להמשיך את הליגה, אבל המשחק הזה זה היה לגמרי לא תקין ומסוכן בריאותית".
סכנת הקורונה עדיין מרחפת כמובן מעל ראשו של המועדון שפעילותו מושבתת נכון לעכשיו. בהתאם להנחיית משרד הבריאות, יעברו הערב שחקני סכנין, כמו גם הפועל חדרה בדיקות קורונה. לאחר קבלת התוצאות, יקבע משרד הבריאות את סטטוס הפעילות שלהן. הבוקר נודע כי פיזיותרפיסט הקבוצה, עמראן גנאים, ששהה יחד עם השחקנים במשחק בנתניה נמצא חיובי גם כן.
2 צפייה בגלריה
לוח התוצאות אומר הכל
לוח התוצאות אומר הכל
לוח התוצאות מול נתניה
(צילום: ראובן שוורץ)
כזכור, שבעה שחקנים כבר אומתו כחיוביים לנגיף הקורונה, כאשר המאמן אלדד שביט שכבר החלים יצא מבידוד. במקביל, בקבוצה ממתינים להחלטת המינהלת ומשרד הבריאות על מנת לדעת מתי הקבוצה תוכל לחזור לאימונים.