שרון מימר סיכם היום (שני) כמאמנה של בני סכנין, במקומו של ניסו אביטן שסיים אמש את תפקידו. מימר, שפוטר לא מזמן מהפועל חדרה יעמוד על הקווים מול בית"ר ירושלים כבר בחמישי הקרוב.
המאמן הטרי נפגש בצהריים עם ראשי הקבוצה ולאחר שהצדדים הגיעו להסכמות הוכרז על המינוי. מדובר בקבוצה השישית בליגת העל שידריך מימר, לאחר הפועל כפר סבא, בית"ר ירושלים, מכבי פתח תקווה, הפועל חיפה וכאמור חדרה איתה פתח את העונה.
1 צפייה בגלריה
שרון מימר
שרון מימר
שרון מימר
(צילום: ראובן שוורץ)
אנשי סכנין עדיין מאמינים כי למרות שהקבוצה ממוקמת במקום האחרון בטבלת ליגת העל, ניתן עדיין לצאת מהמצב הקשה. אביטן היה בתפקיד חמישה חודשים בלבד, זאת אחרי שקודמו בתפקיד, אלדד שביט, עזב בעקבות מתיחות עם היו"ר מוחמד אבו יונס.
לאחר השיחה שקיימו ראשי המועדון עם אביטן, נשמע המאמן פגוע מכך שהמועדון לטענתו מיהר להוציא הודעה רשמית על עזיבתו בזמן שפרטי העזיבה עדיין לא נסגרו. אביטן גם נפגע מכך שסכנין חיפשה מחליף ונעשו בדיקות עם מרקו בלבול, ניר לוין וניר ברקוביץ'.
"זה היה באוויר והפך לעניין של זמן עד שהפיטורים יקרו, בטח אחרי העימות המביך שהיה בין אבו ליונס לאביטן מול אנשי המועדון והשחקנים בסיום המשחק מול הפועל כפר סבא" סיפר גורם במועדון.
פורסם לראשונה: 10:01, 01.03.21