מכבי חיפה ממשיכה בהכנות לקראת המשחק בשבת (21:00) מול הפועל תל אביב בסמי עופר. מי שהפתיעו והגיעו לאימון הערב (רביעי) היו נשיא המועדון יעקב שחר וסגנו עוזי מור.
השניים באו לתת חיזוק לשחקנים ולמאמן מרקו בלבול לקראת החזרה לליגה. עשרות אוהדים הגיעו גם כן לאימון, הדליקו אבוקות והבהירו לשחקנים:" תילחמו על האליפות".

2 צפייה בגלריה
יעקב שחר במשרדי ההתאחדות
יעקב שחר במשרדי ההתאחדות
אורח באימון. שחר
(צילום: ראובן שוורץ)

בלבול מתלבט עדיין לגבי ההרכב. הסיבה: למאמן יש כאב ראש גדול בעקבות חסרונם של דולב חזיזה ויובל אשכנזי הפצועים וצמד המורחקים נטע לביא וסאן מנחם.

קלינגר: "כל הקבוצות ישלמו מחיר"

גם בהפועל תל אביב נערכים לקראת חזרת ליגת העל ופתיחת הפלייאוף העליון, במשחק חוץ בסמי עופר. "זה לא הגיוני לחזור אחרי חודשיים של הפסקה ולשחק כל כך מהר, אבל נעמוד בזה", אמר מאמן הקבוצה, ניר קלינגר "אנחנו חווים אירוע לא מוכר ולא ידוע. היה את השוק הראשוני, לאחר מכן הגיעה ההתאוששות".


2 צפייה בגלריה
קלינגר בספסל
קלינגר בספסל
"בהתחלה היינו קצת בשוק". קלינגר
(צילום: ראובן שוורץ)

"בהתחלה היינו קצת בשוק אבל לאט לאט נתנו לדברים לשקוע והתחלנו לתכנן את כל נושא החזרה לפעילות. אני לא יודע להגיד לך אם נהיה מוכנים או לא, זה דבר חדש. מה שאני כן יודע זה שבנסיבות שנוצרו עשינו את המיטב שיכולנו. כל הקבוצות ישלמו מחיר ככל הנראה של פציעות כאלה ואחרות. מקווה שהכל ייצא לטובה".

אוראל דגני: "אנחנו מאוד מתרגשים לחזור לליגה. ציפינו וחיכינו. אני מקווה שנבוא כמו שצריך למשחק הקרוב ואני מאמין שיהיה בסדר. היה חופש גדול מאוד, לדעתי היו צריכים לתת לנו עוד מרווח זמן. מדובר ב-12 משחקים בפרק זמן של חודש וחצי וזה טירוף, זה לא הגיוני. אנחנו נעשה הכל ונשמור על אורח חיים ספורטיבי וזהו. התגעגענו".