מחר (שישי) בשעה 9:00 בבוקר תיפתח מכירת הכרטיסים למשחקי נבחרת ישראל במוקדמות מונדיאל 2022 מול נבחרות דנמרק וסקוטלד, משחקים שיתקיימו ביום חמישי וביום ראשון לאחר מכן, מוצאי חג הפסח.
למשחקי הנבחרת יורשו להיכנס בהתאם להחלטת הממשלה 5,000 צופים בכל אחד מהמשחקים. המכירה תיפתח תחילה עבור מנויי הנבחרת בארבע השנים האחרונות. לאחר מכן תיפתח המכירה עבור הקהל הרחב עד גמר המלאי.
2 צפייה בגלריה
מחירים מוזלים לשני המשחקים הראשונים בקמפיין
מחירים מוזלים לשני המשחקים הראשונים בקמפיין
מחירים מוזלים לשני המשחקים הראשונים בקמפיין
(צילום: אורן אהרוני)

בהתאם להנחיות משרד הבריאות, תתאפשר רכישה וכניסה למשחק רק עבור בעלי תו ירוק- מחוסנים או מחלימים. במטרה לחגוג את חזרת האוהדים למגרשים, החליטה ההתאחדות לכדורגל על מחיר מיוחד של 50 שקל לכל אחד משני המשחקים הראשונים בקמפיין. המכירה תעשה באופן מקוון בלבד באמצעות אתר משרד הכרטיסים "לאן".
אורן חסון יו"ר ההתאחדות לכדורגל: "חזרת הקהל למשחקי הנבחרת היא בשורה נפלאה, גם אם עדיין מדובר במספר מצומצם בהתחשב בנסיבות. יש ביקוש רב למשחקי הנבחרת הקרובים והחלטנו, למעט ההכרח הבריאותי בדבר תו ירוק, להפחית חסמים. אנחנו זוכרים שיש כאן לא מעט אנשים שחוו קשיים כלכליים ולכן מחיר הכרטיס יעמוד על 50 שקלים בלבד. כמו כן, 20 אחוז מהכרטיסים לכל אחד מהמשחקים יחולקו על ידי ההתאחדות כהוקרת תודה למי שבשנה האחרונה עמדו בחזית המאבק בקורונה – צוותים רפואיים, מד"א, איחוד הצלה, עובדים סוציאליים ועוד. צמד המשחקים הקרוב הוא הזדמנות עבור כולנו לציין יחד את ההצלחה במאבק בנגיף ואני מקווה שעם דחיפת הקהל נצא מנצחים גם על כר הדשא".
2 צפייה בגלריה
יו"ר ההתאחדות אורן חסון
יו"ר ההתאחדות אורן חסון
יו"ר ההתאחדות אורן חסון
(צילום: ההתאחדות לכדורגל)