מה שהפסד אחד יכול לעשות. לאחר ההפסד בדרבי להפועל חיפה (2:1) הגיע אמש (שני) בעלי מכבי חיפה יעקב שחר לאימון וביחד עם המאמן ברק בכר העבירו ביקורת על השחקנים בעקבות היכולת.
"לא אקבל יכולת כזו. לא אוהב את הגישה, אתם חייבים לשפר את האגרסיביות", אמר בכר כאשר הבעלים גם הבעלים ביקר בחריפות את השחקנים והזכיר את שחר הקשוח מהשנים הפחות מוצלחות של הירוקים.
3 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
אספה קשה במכבי חיפה. ברק בכר
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
יעקב שחר
יעקב שחר
גם שחר ביקר את השחקנים
(צילום: עוז מועלם)
אחד השחקנים אמר: "המסר של יענקל'ה וברק היה ברור לכולם, זה היה הרגע הכי לא נעים מאז שברק הצטרף ומאמן אותנו, נקווה לתקן כבר מול כפ"ס".
לקראת המשחק הערב (20:00) אמר בכר: "אנחנו לומדים מכל משחק, בטח אחרי הפסדים. חייבים לשפר את האגרסיביות והגישה, הביקורת היא לגיטימית, נצטרך להרים את השחקנים ולתקן. כשאתה סופג כל משחק גול, אז בטח שיש בעיה במשחק ההגנה של כל הקבוצה, אנחנו צריכים לשפר את זה, הגיע הזמן שנעשה הגנה טובה".
לאור היכולת ההגנתית הבעייתית, בכר צפוי לבצע שינוי בהרכב והוא יחזיר ל-11 שלו את עופרי ארד על חשבונו של עאיד חבשי (שטעה במהלך בו כבשה הפועל חיפה את שער הניצחון), כאשר בוגדן פלאניץ' ימשיך לצידו.
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים בסיום הדרבי
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים בסיום הדרבי
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים בסיום הדרבי
(צילום: עוז מועלם)
רז מאיר יחליף את ארנסט מאבוקה באגף הימני וטאלב טואטחה יפתח בשמאל. בקישור ימשיכו השלישיה: מוחמד אבו פאני, נטע לביא וחוסה רודריגס, כאשר בהתקפה יפתחו צ'ארון שרי, דולב חזיזה וניקיטה רוקאביצה, שכבש בכל אחד מעשרת המשחקים האחרונים של הירוקים ומקווה שהרצף יימשך.
בחיפה זוכרים היטב שבמפגש האחרון בין הקבוצות, כפר סבא ניצחה אחרי שעומר פדידה כבש בדקה ה-96, ובכר הזהיר את שחקניו ממתפרצות וממשחק המעבר של היריבה.