המנהל המקצועי החדש של בית"ר ירושלים, אלי אוחנה, יקבל החלטה סופית בנוגע למינוי מאמן לקבוצה בעונה הבאה רק באמצע השבוע הבא, כשהמועמדים המובילים הם עדיין קובי רפואה וחיים סילבס.
אוחנה בחן בימים האחרונים מספר אפשרויות נוספות: הוא דיבר תחילה עם יוסי אבוקסיס, שמחזיק בחוזה לעונה הבאה בבני יהודה, אולם התשובה המהירה של המאמן ("יש לי מחויבות לבני יהודה") הפכה את השיחה לקצרה.
3 צפייה בגלריה
אלי אוחנה
אלי אוחנה
אלי אוחנה. לוקח את הזמן
(צילום: אורן אהרוני)
בבית"ר התקשו בשל כך להבין את הטענות של בני יהודה, משום שזו הייתה רק שיחת גישוש ראשונית שאם הייתה מבשילה, הייתה נעשית פנייה לבעלים ברק אברמוב. הפנייה לאבוקסיס דומה לזו שנעשתה לעוזר מאמן הנבחרת, מרקו בלבול, לפני הבקשה לנהל מגעים מולו מההתאחדות לכדורגל. גם במקרה הזה הבהיר בלבול כי הוא מחויב לחוזה שלו בנבחרת.
לאוחנה יש את המנדט לבחור את המאמן מהבעלים משה חוגג שזז הצידה, ולכן על מנת להרגיש שהוא מיצה את כל האפשרויות, הוא עדיין בוחן אופציות זרות, כולל אחת שהיה עימה במגעים והבהיר כי בשל מבצע "שומר החומות" הוא לא יגיע. ההערכה בבית"ר היא כי הסיכוי לצירוף מאמן זר נמוך מאוד, ולכן בשני או בשלישי תתקבל ההחלטה הסופית בין סילבס לרפואה.
3 צפייה בגלריה
חיים סילבס
חיים סילבס
חיים סילבס
(צילום: ראובן שוורץ)
3 צפייה בגלריה
קובי רפואה
קובי רפואה
קובי רפואה
(צילום: שרון צור)
"אוחנה עוד לא קיבל החלטה בין סילבס לרפואה, לשניהם יש את אותו הסיכוי, אין מי שמוביל", סיפרו בבית"ר. "הוא שומר את הקלפים צמוד לחזה, לא נתפלא אם בסוף הוא יבחר בסילבס. הוא רוצה להיות יסודי ולבדוק את כל האופציות".
מעבר לסאגת המאמן, במועדון אפילו לא החליטו סופית על התקציב לקראת העונה הבאה, כשישנה אי ודאות שמקשה גם על ההחלטה כיצד ייראה הסגל. לכן לא נעשתה בשלב זה פנייה לאף שחקן לקראת העונה הבאה.