היום (ראשון) יחל אחד השבועות הגורליים של מכבי חיפה בעשור האחרון. הערב (20:30) הירוקים יתארחו בבלומפילד אצל מכבי תל אביב בידיעה שניצחון יגדיל את הפער ביניהן בפסגה לשבע נקודות, ארבעה מחזורים לסיום העונה, ומעשית במחזור הבא הם יוכלו לחגוג אליפות ראשונה מאז 2011.
גם תיקו תהיה תוצאה טובה עבור החבורה של בכר, שכן הפער יעמוד על ארבע נקודות כשבקופה יישארו תשע. נראה כי חיפה לא תאבד כ"כ הרבה נקודות עד סיום העונה.
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה. רוצים לחגוג גם בבלומפילד
(צילום: אורן אהרוני)
חיפה תחסר בהתמודדות את חוסה רודריגס המוצהב, ובעקבות כך יעלה בכר בקישור האחורי עם נטע לביא ומוחמד אבו פאני. עומר אצילי, צ'ארון שרי, ודולה חזיזה יעלו בקישור ההתקפי, כאשר דוניו תורגל בחוד. מדובר בהרכב התקפי מאוד של בכר, שלא חושש מצהובים לקראת חצי גמר הגביע נגד הצהובים ברביעי.
נשיא המועדון יעקב שחר הגיע אתמול לאימון המסכם ביחד עם בנו אור ושוחח עם הצוות המקצועי לקראת המשחק. הנשיא, שמאוד מרוצה ממה שהוא רואה העונה מהקבוצה שלו, מקווה סוף סוף לראות ניצחון ליגה על הצהובים אחרי למעלה מארבע שנים.
2 צפייה בגלריה
יעקב שחר
יעקב שחר
יעקב שחר
(צילום: מכבי חיפה)
הקהל הירוק בטירוף. מעבר ל-2,950 הכרטיסים שהוקצו לאוהדי הקבוצה ונחטפו תוך שעה, עשרות רכשו כרטיסים ליציעי מכבי ת"א כאשר אוהדים לא מעטים טוענים כי נעקצו ע"י אוהדי היריבה אחרי שהעבירו את הכסף ולא קיבלו את הכרטיסים. האוהדים הגישו תלונה במשטרה.